CITARASA RINDUAN

Wednesday, March 10, 2010

boring

malam nie hubby pi gym
aku bukan tak nak join
risau dengan umai
manalah tahu syok aku ber gym
dia pun main semua peralatan di situ, kalau kapur ker, tanah liat ker, buku ker, tak lah aku risau
nie, BESI........
alahai...............

jadi, aku banyakkan aktiviti mengemas rumah.
maklumlah banyak lagi peralatan rumah yang berselerak akibat dari majlis perkahwinan adik
aku mulakan dari dapur sehingga ruang tamu
alhamdullilah
senang hati bila rumah menjadi seperti sediakala
sejuk mata aku

rancangan nak tonton tv.
bila aku layan tv.
umai dah minta vcd kegemarannya

ibu, berblog jer lah anak....
hahahhahah

sambil2x tu dapatlah ibu paking paste bandung
alhamdullilah
rezeki makin `masyuk`
setiap negeri akan aku pos esok pagi
tunggu hari jumaat sahaja
insyallah...
pesanan anda pasti diterima


3 ulasan:

Wanita Itu said...

paste bandung?

apa tu kakak?

lana leopard said...

alhamdullilah.... x nak ke post kt aidil sekali. Or nak srh aidil dtg sana terus... hehehe....

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

wanita: paste bandung tu sambal aka ibu bandung...alah2x maggi punya perencah....awk search bahagian blog(kiri)..ada paste bandung

aidil:bagi adress ke inbox ayu...ayu poskan