CITARASA RINDUAN

Wednesday, March 31, 2010

DIN BERAMBOI

Salam, sebelum aku tarik selimut...aku pun dah rasa letih benor nie...mata dah kuyu sangat. Aku nak kongsi sesuatu ttg cerita terkini seorang pelawak kat Malaysia...info nie pun aku dapat dari kawan fb..dia dapat maklumat nie pun dari blog kawanya..kiranya sampai menyampai lah nie...

Kepada Din Beramboi yang sedang koma aku doakan kau cepat sembuh...sekarang nie dia memerlukan darah jenis O, kalau lah jb ke Hosp. Selayang dekat sah2 aku dermakan darah kat dia...sebab aku pun darah jenis O

Aku harap dia kembali dengan lawaknya dan aktif semula di radio ERA...amin..

nak tahu lebih lanjut korang pi lah ke sini...

2 ulasan:

eqbalzack said...

ayu...itu award bulan mac tau....

esok dah april....hehe

abg eq add dulu kat fb...nnt approve k...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

hehehe...thanks abg eqbal....teh tarik satu