CITARASA RINDUAN

Saturday, March 27, 2010

part 1 moulod nabi

Alhamdullilah, akhirnya menjadi juga pogram maulod nabi di kampungku selepas beberapa mesyuarat dan gotong royang yang dilakukan oleh penduduk kampung f sungai sayong,sebagai ahli ajk majlis, aku diamanahkan untuk menyambut tetamu dan mengatur agihan makanan kepada para tetamu

aku bangun seawal jam 6pagi, selepas menyiapkan Nur Umairah aku terus ke Dewan Sri Sayong f Sungai Soyang untuk berkumpul bersama-sama penduduk kampung,, seronok melihat semangat jiran-jiran aku yang rata-rata membawa anak-anak mereka..umairah pun seronok dapat jumpa kawan-kawan tabikanya...

korang layan dulu gambar-gambar dibawah ini





GENG UMAI, DIA SORANG JER 2 TAHUN LEBIH, LAIN-LAIN DAH SEKOLAH RENDAH..




GENG AKU, BERSAMA BAJU CELORENG AKA HARIMAU (AJK MAJLIS)


PERARAKAN BERMULA..., SELAWAT RAMAI-RAMAI

PETUGAS RELA


TERIMA KASIH KEPADA RELA YANG MEMBANTU LALUAN PERARAKAN KAMI LEBIH MUDAH

GENG-GENG BERZANZI DAN MARHABAN

aku dah letih sangat nie, karang aku sambung balik pogram maulod ini yer...tido sat, nak ke kedai petang ini...selagi boleh kerja, kerjalah.....


2 ulasan:

SugarSpices said...

kak ayu...tetiba teringat zaman sekolah dulu...berarak dari simpang ke sekolah agama..kan???
(Lina)

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam lina..tq jenguk blog kak...kenangan lama mmg tak luput dik zaman....selalu jengah jer,,,,tq