CITARASA RINDUAN

Wednesday, March 10, 2010

kalau dah lama aku bercuti

hari nie, customer berduyun2x datang ke kedai
alahai.....
rezeki2x....masyuk2x...
ramai yang marah2x kenapa lama off niaga

alahai........
kan dah kata aku ada majlis perkahwinan adik aku
tak faham2x........layan jer lah, janji jangan sampai mereka merajuk

kedai kena serang macam aku tutup sebulan
ditambah2 lagi dengan masalah air
SAJ kata,....air di sungai dah tak boleh di pam..
nak salahkan siapa?
dah fenomena alam
terima sahajalah

dulu2x tak terpikir dengan masalah fenomena alam nie
rupanya azon makin tipis
dek kelalaian kita
dek kejahilan kita
dek kurang pengetahuan kita


yang terima padah...
kita lah generasi KINI

alhamdullilah...syukur pada tuhan, aku mempunyai takungan air, hanya itulah satunya sumber yang ada apabila masalah air melanda...kalau lah semua orang bersabar dah tentunya manfaat diperolehi bersama

aku malas nak tulis panjang2x...
tempahan paste bandung semakin bertambah2x
esok aku akan pos laju

kepada semua pelangganku
TERIMA KASIH yang tidak ternilai,,,
ada masa tempahalah lagi....


3 ulasan:

Mat Gebu said...

Syukur alhamdulillahh...rezeki....tu lah masalah air ni sungguh menyulitkan..kws saya lagi lah masuk 4 hari ni tak de air...dah tak boleh sabar nihh...rasa mcm nak meletop jee nihh!!!...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

alhamdullilah.mat gebu area jb tang mana.?
leh ayu bg paste bandung free...hehehehe

SugarSpices said...

waaahh..kak ayu meh la anta ke sini paste mee bandung tuh...ehehe