CITARASA RINDUAN

Tuesday, May 22, 2012

Apa perasaan kalau kena skodeng??

Marah???
tidak.....

Malu??
pun tidak...

Gitulah perasaan aku bila kena sekodeng, mungkin sebab niat sahabat nie nak syer kisah aku, apa yang boleh ku katakan, aku terharu yang amat-amat bila diri ini kena sekodeng...

Korang nak tengok macamana aksiku apabila disekodeng tanpa pengetahuanku?

Jom, baca kisah di entry ini

30 ulasan:

gadisBunga said...

make sure takde aksi berbahaya yang dibuat masa tgh diskodeng tu ye..ihihihi~

Sari Yusa Ibrahim said...

akak trauma bab sekodeng2 ni tau!

Citarasa Rinduan said...

GB:
hahhahahha..
jom baca

kak Yus:
cer...cer....buat entry.. nak tau gak

umialya/k.tini said...

sib baik cuma sudip je terangkat, hihihi

Citarasa Rinduan said...

k.tini:
tulah,,, ayu perasan klik lanser kamera.. mujur aksi tak gedik gitu..

[PCL] said...

nk kelik ke ni??..

Kengkawan said...

dan dan kita teringin nak makan sambal goreng tu kak..
bila la nk g kedai kak ayu ni:)

Citarasa Rinduan said...

PCL:
jom terjah blogger tersebut

kengkawan:
insyallah.. jika niat nak rasa air tangan kak ayu, pasti tertunai.. insyallah

lieynanilaz said...

saya pun nak skodeng juga...:)

Citarasa Rinduan said...

lieynanilaz:
jom..

Rai said...

teringin nak skodeng jugak.. tunggu kami balik inas nanti.. hehehe...

Alin Marlini said...

kena skodeng ngan peminat tu yu...glamer gitu..

Citarasa Rinduan said...

Rai:
okeyyyyyyy.. tapi tamo lah tak habaq dulu, nanti ayu tak kenal, ayu tak layan tau......hahaha

alin:
blogger tu mmg rajin singgah ke CR.. terima kasih buat beliau

pinky said...

baca tajuk scary jer....hehhehe

Citarasa Rinduan said...

pinky:
ahaksss... jom baca

mama maman aka yana said...

takut la ayu..... Hehe

ieda said...

skodeng yg baik tuu dik ekekekek
ganas gak ayu kat dapur erkk
kalau akk ada situu pueh akk usik ayu ekeke ;)

Citarasa Rinduan said...

yana:
jom skodeng, baik punya... hahha


kak ieda:
kalau tau, blogger tersebut nak skodeng ayu. sure2 ayu pakai baju lawa2.. tudung shawl.. hahahha...
kebetulan...

akuzle ayu said...

Baru nk g bc neh..

P/s: Ayu jgn pindah. Nnti saper nk biz kt saner? Hihihi..

Citarasa Rinduan said...

kak ayu:
hahahhaha... a`aaa eik..

Kakzakie said...

Dah... kakak dah baca apa dia yg diskodengkan dia. Makan foc ke?

~ yus ~ said...

kalau skodeng yg macam tu oklah ayu. Sedap nampak nasi lemak yg ayu masak untuk dia tu..huhu

Daddy Ziyyad said...

hehehe..1st time tgk Ayu memasak di dapur CR.

Munnafendy said...

hihi ingat kena skodeng kat bilik aie :p

cinnamon.com said...

sekodeng masak tak pe lah ayu..ingat sekodeng tgh mandi tadi..hehe

Pok Amai-Amai said...

Sy pun nak skodeng Ayu satu hari t. Boleh tak?

Gen2Merah said...

haha.. ingatkan sekodeng pa tadi... hehehehe.. rupanya skeodeng kat dapur... hebat lah kak ayu

Maya Mayana said...

saya segan dan seram kalau org rakam aksi saya secara tk sengaja..kot2 masa tu aksinya agak kurang sopan ke..hehe

Acik Erna said...

salam ayu..nak kena pi baca dulu apa maksud skodeng kali ni..he he

anyss said...

Assalamualaikum,
Fuhhhhhhh termalu-malu la pulak kena skodeng ....mmmm bila tah nak mintak pos nasi lemak ni, ayam goreng pedas sekali ya ;)