CITARASA RINDUAN

Wednesday, May 2, 2012

Bila VVIP bertandang ke CR


Ku tahu, berniaga ini kadangakala ada suka dukanya, ada tawa dan ada pilunya... Penghargaan bila warong yang sekecil ini diterjah oleh rombongan VVIP, kedatangan DATO Halimah Mohd Sadique dan beberapa kenamaan yang sudi bertandang ke Citarasa Rinduan...

Dato, seorang wanita yang sangat peramah.. tanpa malu, mintaku bergambar bersamanya.. memang terharu bila aku insan biasa diperlakukan sedemikian rupa lebih-lebih lagi bau badanku yang sentiasa berharum bawang,halia, asam pedas dan harum dapur.. heheheh, boleh pengsan Dato bila belaga pipi denganku ..
Terima kasih daun keladi buat Dato dan rombongannya yang sudi merasai makanan tengahari hasil air tanganku... Akan ku abadikan kenangan ini hingga akhir hayatku.. Insyallah.


Kehadiran Pengurus Felda (gambar bawah, berbaju puple gelap berkaca mata) menambahkan seri pada tengahari tadi (2 Mei 2012, jam 12 Tengahari)
PS: Dato, memintaku menyediakan sarapan kampung untuk tempahan akan datang.. Insyallah.. akan ku usaha senaraikan kuih muih kampung/tradisional buat dato.. Terima kasih teman-teman FB yang sudi memberi idea untuk menyenaraikan kuih muih yang perlu ku hidangkan nanti

29 ulasan:

ckLah @xiiinam said...

Tahniah Citarasa Rinduan!

Acik Erna said...

Tahinah ayu..layanan dan masakan ayu.tetamu2 vvip tentu akan datang lagi.

Kalamhati said...

wah!itu tandanya CR dah makin dikenali..kakchik doakan perniagaan ayu bertambah maju dan rezeki tak putus2 dan diberkati..=)

pssstt: rindu ayu gak..huhu sori lama tak jenguk sini..

Yatie said...

Tahniah Ayu, akak pun tumpang gembira..sudah tentu ianya menjadi kenangan paling indah yg tak mungkin di lupakan....akak mmng teringin sangat nak ke CR.. moga di beri kesempatan utk merasa masakan di CR..kuih2 tradisional tu yg menjadi kegemaran akak..

jemarisuri said...

wah..dh makin glam dh citarasa rinduan..bila la js nk bertandang ke sini jugak...hehe.

semoga bisnes ayu lebih sukses lg ye..insyaallah..

Huda said...

wah untungnya, kita tumpang gembira, semoga bisnes ayu terus sukses yea..teringin nak ke CR satu hari nanti, moga dipermudahkan..

Citarasa Rinduan said...

cklah:
terima kasih cikgu

acik:
alhamdullilah.. rezeki tak dijangka..

kakcik:
terima kasih cikgu.. amin..

kak Yatie":
syukur alhamdullilah..
tak tergambar kegembiraan..
ayu amsaak lauk pauk biasa2 sahaja kak yatie.
Dato tunding itu ini.. lauk yang sedia ada... ayu boh lauk2 ats meja dia.. penuh..
syukur dia habiskan semua

JS:
syukur alhamdulillah..
terima kasih JS ats doamu

Huda:
Amin, terima kasih sahabat ats doamu itu.. muahhh

ibuintan said...

tahniah Ayu dan CR.. moga terus sukses

Mat Gebu said...

Tahniahh ayu..serius rasa bangga juga....

anyss said...

Assalamualaikum,
Best! best! Tahniah!
tompang seronok...

Citarasa Rinduan said...

Ibu Intan:
terima kasih ibu... ayu pun terharu dengan ucapan kawan2

CMG:
serius ayu malu sangat2 time DATO tanpa malu berpelukan ngan ayu, walhal.. bau pakaian ayu.. ya Ampun.. baru lepas masak, agak2 pitammm dato belaga pipi ngan ayu..
hahhahha

anyss:
waalikumusalam..
wahhhhhhh!! thanks sahabat

eiela said...

bestnya,,suka tengok masakan kak ayu.

Citarasa Rinduan said...

eiela:
isyallah.. ada jodoh kita bertemu ya,,

Zulkbo zulkboCom said...

salam..
ermm..berselera semuanya makan
tu ye..?popular YB ni di Johor
khabarnya..sampaikan salam Zulkbo
padanya :)

Nieza said...

tahniah Ayu, itu tandanya masakan ayu memang sedap dan orgnya hebat memasak.semoga bertambah maju lagi bisnes ayu tu..teringin juga nk merasa masakan ayu..:)

kakcik said...

Murah rezeki Ayu, Alhamdulillah. :)

Queenie said...

wow...pasti jadi kenangan terindah utk ayu kan?

berikan yg terbaik dik!

Mas said...

Tahniah ayu..
moga makin murah rezeki ayu sekeluarga...

dwaty said...

my ex bos - Dato Halimah... dato memang peramah orgnya...

mama ju, said...

Salam CR

Tahniah dan anda memang hebat!

Sari Yusa Ibrahim said...

Salam, Ayu.. lain kali kalau jumpa Datuk Halimah, sampaikan salam akak sekeluarga pada beliau, bagitahu jer, keluarga Rizar, Harian Metro, beliau mesti ingat ;-)

gadisBunga said...

lebih mencurah2 rezeki akak lepas ni. :D

kakchik@ella said...

wahhh .. dpt perhatian VIP. Rezeki tu Ayu.

Mamamya said...

tahniah ayu..akak tumpang bangga.. akak ni ntah bila la berpeluang nak makan kat CR...

norhidana said...

seronoknyer kak... kalu dana pun tentu bangga....

Pok Amai-Amai said...

Wah! Ini terstimonial hebat utk Cr nie Ayu. Heheheh!

miloais milo said...

insyaallah... makin bertambah pelanggan nanti ni...

azam said...

amboi...meriahnya

Alin Marlini said...

wah..ayu...murah rezeki lepas ni nnt..