CITARASA RINDUAN

Wednesday, May 16, 2012

Wordless Wednesday 31 (Kad Hari Guru)



(Buat semua GURU, terimalah KAD hari guru dariku)
~~ Ku hantar kiriman sms buat sahabat yang bergelar Guru sebagai tanda ingatan , namun diri ini terharu apabila menerima kiriman balas, isinya berbunyi Terima Kasih.... Semoga kita menjadi Guru terbaik untuk anak-anak kita ~~

Nak tahu siapa antara sesama blogger bergelar GUru? sila klik sini

22 ulasan:

Daddy Ziyyad said...

yup...kitalah guru paling dekat, paling selalu anak anak kita jumpa.

Citarasa Rinduan said...

doktor Faiz:
setuju, lagilah kaum ibu.. menjadi guru sejak kita dalam rahim lagi...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Ayu..K.atie pon setuju,didikan kita bermula ketika mereka masih dlm kandungan lagi...

Citarasa Rinduan said...

kak Azatie--
waalaikumusalam cikgu...

moga anak2 menjdi insan kamil.

tanggungjawab guru lagi besar mendidik anak2 kita disekolah... lagilah era kini macam2 karenah pelajar dan ibubapa.

tahniah bt mereka bergelar IBu

ainnoraini said...

Kakain pun guru jugak tpi kat rumah jer laa...

teratai said...

Semua kita adalah guru!Selamat Hari Guru, tidak kira guru secara formal atau informal:))

Citarasa Rinduan said...

ain:
kak... Guru mengajar anak makan, berjalan.. bertatih.. kann

teratai:
setuju,,,,, selamat hari GURU bt kita juga

jemarisuri said...

terharu ayu kan sbb dpt ucapan camni..rasa bangga pun ada wp tanpa ijazah guru namun kita jugak menjadi guru buat family kita kan...

Citarasa Rinduan said...

JS:
kannnnnnnnnnnnnnnnnnn...
time tu ayu dok memasak.. terharu punya pasal, sampai terduduk...

ibuintan said...

trima kasih Ayu... kita semua adalah guru di mata anak2 kita

Acik Erna said...

salam ayu..sokong kata2 Daddy ZZ.meksaih ayu

ariana said...

Guru..bkn hanya yg mengajar disekolah2 saja..Kita adalah guru buat ank2 kita, dan ibu bapa kita merupa kan guru terawal buat diri kita..:)

Cik Pulau said...

selamat hari guru buat semua guru..
eh.. tuk saya jugakkk.. hehhehe..

thanks kak atas ucapan.. ^^

alinac lover said...

yong bkn guru hehe

mamaijat said...

...tq buat ayu....
ayu juga seorang guru buat umai...guru yang pertama buat seorang anak....

.....amanah yang di beri..kami x persiakan.......
apa yang kami janji..tunai tetap kami tunaikan...
insyaallah...
amin.

kakcik said...

Ibubapalah guru kita yang pertama. :)

Gen2Merah said...

terima kasih kak ayu.. salam hari guru buat semua warga pendidik

iizza said...

selamat hari guru..:)

dieya said...

cantik lah kad hari guru tu

Syue Mustafa said...

Selamat hari guru.

Rai said...

insya allah.nak jadi guru untuk anak orang tak yakin..kalau jadi guru untuk anak sendiri insya allah..diusahakan jugak..

Sari Yusa Ibrahim said...

Terima kasih atas ingatan Ayu, muah.. muah.. muah..