CITARASA RINDUAN

Tuesday, May 15, 2012

Tak berapa nak Wordless Tuesday..


Alhamdullilah, itu yang terpancul dalam hatiku bila menerima rezeki bertalu2.. Itu tandanya, walau DIA tak beri rezeki yang itu, dia lebihkan rezeki yang di sini...

Menerima cenderhati sekali lagi dari seseorang, syukur.. itu tanda aku diingati., Terima kasih daun keladi, Baju dari Bandung Indonesia dan Tudung bawal yang indah itu akan ku abadikan untuk selamanya, Amin


Menerima kunjungan terjahan dari DATO dan rombongannya, buat aku rasa terlebih bersilat di dapur.. 15 Minit, makanan siap, DATO terus cari tempat.. Syukur, atas doa kawan-kawan semuanya dipermudahkan



Kini, yang berat dikepalaku adalah menyediakan beberapa menu yang bagiku agak sukar ku cari bahan mentahnya pada hari khamis nanti.. Mohon sahabat mendoakan agar semuanya dipermudahkan....
Ayam Hutan dah ku temui, Udang Galah dan Ikan Baung yang masih dalam pencarian, kalaulah tak ku temui  esok hari, aku cadang nak ganti udang Galah kepada udang kering.. kikikikiki

** kalau korang perasan, aku dah mula meraban... post tajuk wordless wednesday..ahakssss** 

12 ulasan:

aDisH.sHidA said...

kak ayu..shda tengok Dato makan pun dah terliur...nanti nak jugak pergi CR..lagipun ada kawan kat kulai hehehe...

Daddylicious said...

air bandung ke air tembikai ...mmg sedap jer..

mama maman aka yana said...

Resepi sedap2 tu ayu...... Kalu mama gamaknya jadi ke tidak la msk semua tuh.... :-)

iizza said...

sedapnya tengok Dato tu makan..hehe

Nur-nba said...

Salam.. Hi Ayu.. apa khabar? Berselera melihat Dato' menikmati hidangan menyelerakan tu..

miloais milo said...

udang galah?? sedap tu!

Daddy Ziyyad said...

wah!! best tu..Dato dah jadikan kedai ayu kedai feveret dia....nanti lepas ni bersedia dia bawak mai MB Johor lak dtg makan :)

Pok Amai-Amai said...

Udang galah mmg susah ke nak cari kat sane Ayu? Mst boleh dpt. Caiyok!

munna said...

cantik hadiah tu.... wah berselera nampaknya Dato' makan

jemarisuri said...

bila la js nk smpi kt sna...huhu..jauh noooo ayu duk...hehe..

alinac lover said...

heheh udang kering pon sodap hehe

Kamsiah said...

ohh...menerima kunjungan YB...terlebih glemer suda....tentunya menunya amat menarik hati..