Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Saturday, May 5, 2012

0505 Blogger mana yang bersanding?


Assalamualaikum, hari ini 5 Mei 2012, Ku ingin dedekasikan hari bersejarah buat blogger Ecah Ishak yang akan melangsungkan hari indahnya pada hari ini..

Walimatul urus Aisah (ecah) & Nawawi (nawi)
(kepada sesiapa yang berdekatan dengan Taman Medan, Petaling Jaya.. pakat ramai-ramai serbu ke majlis bersejarah berlia)

Moga mahligai yang dibina berkekalan hingga akhir hayat mereka, diserikan dengan cahaya mata yang soleh dan solehah
Ecah Ishak
Selamat pengantin baru buat Aisha dan Nawi

************
Jua, buat jiran sebelah rumahku.. Nurain Mustafar dan pasangannya Amir..  Yang turut mencatat sejarah meraikan hari bahagia mereka pada tarikh yang sama iaitu 5.5.2012.. moga sentiasa tabah mengharungi dunia perkahwinan kalian berdua..

Ku rakamkan saat mereka diijabkabulkan pada 4 Mei buat kenangan, manakala gambar berbaju kuning adalah pada malam diinaikan... Teratakku akan digunakan untuk menyambut pengantin lelaki, sekarang ku menerima tetamu dari kedah (besan ayah pengantin) selama 4 hari, sebab itulah blog CR tidak update,. Sekian, Selamat berhujung minggu sahabatku sekalian


PS: sebenarnya ada entry khas saat Citarasa Rinduan di serbu oleh beberapa VVIP bagi sarapan kampung pada hari jumaat 3 Mei 2012, tapi ku dahulukan entry ini buat pasangan mempelai




4 ulasan:

Acik Erna said...

salam ayu..selamat berhujung minggu dan sibuk melayan tetamu..

Unknown said...

waalaikumusalam Acik
terima kasih atas doamu.. muahhh

Munn Jaafar said...

mesti kak ayu bz gila kan...nnti da setel rehat puas2 ye kak =)

Izan Ishak said...

tahniah buat kedua2 pasangan pengantin!