CITARASA RINDUAN

Tuesday, May 22, 2012

Bersawang sudah... Masa untuk titipkan perasaan.


Assalamualikum sahabat. Salam 1 Rejab, Kepada sahabat yang sedang berpuasa sunat.. ucapan selamat berpuasa buat kalian semua, moga amalan sunat yang dilakukan oleh kita diterima olehNya, Amin

Rindunya daku untuk berblog, rindu untuk BW ke blog sahabat yang lain, namun.. keutamaan yang hakiki perlu diuruskan dahulu, maaf berlori buat blogger yang sudi memberi komen ke blog CR, namun tiada balasan dari pemilik ini... Terima kasih buat sahabat yang sentiasa memberi sokongan buat blog CR..daku terharu...


Jummat lepas daku menjenguk ibuayah tercinta.. Bila bergelar anak, pastinya perasaan rindu mengebu dihati.. Mendengar suara ibu, mendakap tubuhnya, cium keringat beliau semestinya rasa penat, letih dan rindu berterbangan bergitu sahaja, ku puas bertemu ibu.

(gambar diatas, tanaman pokok-pokok yang tertanam di halaman rumah, banyak sebenarnya pokok bunga yang ada, namun ku kongsikan hanya berberapa jenis bunga-bunga yang mengindahkan teratak ibu..) khas tatapan sahabat yang lain



Semakin hari semakin minat ku meroti, ahad 20 Mei 2012 ku belajar membuat pizza, alhamdullilah.. ramai sahabat yang sudi berlajar resepi ini, ada yang berseloroh meminta aku menjual.. Namun, nanti-nantilah kerana bagiku kerja meroti perlu dilakukan apabila ada masa terluang.


PS: sekali lagi ku ingin memohon maaf, tidak menyapa dan tidak menitipkan pesanan buat sahabat dan adik-adik dialam maya, ketahuilah aku sentiasa mengingati kalian semua, salam sayang dariku buat pembaca blog Citarasa Rinduan

14 ulasan:

Huda said...

oh..buat pizza yea, sedapnya..takpe ayu, bila ada kelapangan barulah jenguk kita yea..:) salam 1 rejab untuk ayu..

Sari Yusa Ibrahim said...

Salam sayang, cantiknya bunga di taman...

lieynanilaz said...

sejuk mata memmandang bunga-bungaan itu...:)

jemarisuri said...

hug ketat2...rindu sama kamu...
wah cantik plak flower depan halaman umah bonda ye...hehe

miloais milo said...

sedapnya pizza....
uols... cantik2 bunga kat halama rumah...
berseri aje...

azian said...

as salam...
akak, sihat?kite balik johor hr jumaat lepas, sbb abng ipar kite meninggal...huhuhu...tp khamis ni kami balik lagi...nujuh hari abang ipar yan...budak2 dah selamat dah kat kampung ni....nak jual pizza ke???vavavavavvava....untung laa org felda sana, dpt mkn pizza homemade akak....

Mamamya said...

seronoknya tgk ayu pandai meroti.. :)

Kakzakie said...

Kalau buat pizza banyak jgn lupa kakak Ayu...

Pok Amai-Amai said...

Erk? Mmg nak bt menguli roti tu kene bt dlm keadaan tenang. Kan Ayu? Heheheh!

Nazayiena said...

Cantik2 bunga di laman rumah,
Rajinnya Ayu belajar buat pizza,nampak sedap.

Rai said...

menguli roti time stress bagus jugak ayu..tumbuk2 doh untuk melepaskan stress..hehe

Daddy Ziyyad said...

salam bulan Rejab Ayu...:)

Acik Erna said...

Assalam Ayu..dah pandai buat pizza ye..mesti sedap tu.

norhidana said...

bak sekeping pizza kak... dana tak penah menguli pun