CITARASA RINDUAN

Wednesday, May 23, 2012

Wondless Wednesday 32 A.. Buah laici..


Badan tak berapa nak best, tekak lain macam.. Moga dijauhkan dari sakit yang bukan-bukan.. Amin

19 ulasan:

diana said...

saya tak berani nak makan buah ni..sebab dulu saya makan terus batuk2..
kalau teringin sangt laici saya beli dalam tin tu je...heheh..

Citarasa Rinduan said...

diana:
perut ayu tak berapa best. tadi pi pasar boleh pulak terus mengidam.. hahaha

Areef Ibn Naim said...

salam,

bru rs last week... ada cikgu bw ke bilik guru...

skrg musim tk menentu, sy pun bru baik sikit batuk2 kak, ni ada sikit2 lg... erm, tp lg batuk lg nak minum air batu, hehehe...

Citarasa Rinduan said...

cikgu azreef:
wsalam.....
mengancam sungguh layan buah laici tu.. siap daunnya tersusun cantik

tu y rembat.

semoga kamu cepat sembuh dik

Cinta Misteri said...

haduyaiiii...susah nak dpt makan laici yg kopek sendiri, mesti beli jus laici jer boleh dpt merasa laici tin. hehehehe....

Citarasa Rinduan said...

CM:
hehehehe.. tadi terliur.. tu yang beli,.
kalau dalam tin manis,,

Gen2Merah said...

jaga kesihatan baik2 ya kak ayu

ummi anum said...

sedap jer nampak tu..

munna said...

yasmin suka sgt makan buah ni....

ainnoraini said...

Sedap jer nnpk buah tuu...
Semoga cepat baiknya yee ayu..byk2 minum ir kosong...

Kakzakie said...

Semalam kakak nak beli kat pasar malam Ayu tak jadi sebab adik sedang batuk abang tak bagi...

cinnamon.com said...

suka tgok buah laici..tambah2 yg segar2 ada daun sekali,berlambak di pasar mlm,nak beli..cmfrm tak baiklah batuk org kat rumah ni..

h4ni3 said...

waaa.. lama tak makan laici yg fresh

Pok Amai-Amai said...

Skg mmg musim. Merata2 jual.

norhidana said...

apasal lah dana tak nampak gambar akak ni... uhuhuhuui

dwaty said...

tak berapa suka sangat coz... pernah makan sakit tekak... kalau order air laici pin... minum air jer... laicinya makan sikit... tak pun bagi member..

hanginsepoi2 said...

nampak menarik, tapi tak pernah rasa..huhuhu

Nazayiena said...

Sedapnya buah laici.....
byk minum air Ayu.

Acik Erna said...

waaa...laici fresh ni ayu..memang sedap..