CITARASA RINDUAN

Saturday, May 5, 2012

Gambar Nikah dan Berinai artis Selebriti Awal dan Scha

Pasangan Selebriti Ahmad Awaluddin Ashaari (Awal) 30 Tahun dan pasangannya Sharifah Nor Azean Syed Mahadzir Al Yahya (Scha) 29 Tahun


(selamat pengantin baru buat pasangan ini, majlis nikah berlangsung di Hotel Pullman Lakeside, selepas isyak jam 9.15 Malam)

(Mas kahwin berjumlah RM 2050, manakala wang hantaran di rahsiakan)


Kredit to mStar Online


(gambar berinai besar kredit blog Feelfreetofly)





12 ulasan:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Cantik & hensem pasangan nie..semoga berkekalan la hendaknya.:)

Mas said...

selamat pengantin baru buat Awal dan Scha.....
semoga berkekalan hendaknya.:)

Acik Erna said...

Cantik..sepadan..semoga bertahan hingga kehujung nyawa.

eelobor said...

tahniah jer lah....

ieda said...

oh warna ijooo persalinan mereka yee .. hurmm cantik ;)

jemarisuri said...

comei dan sepadan depa berdua ni...hehe

Izan Ishak said...

tahniah buat awal n scha... bagai pinang dibelah dua.

siti murni said...

songket hijau biru tu sangat awesome!
selamat pengantin baru..moga kekal ke akhir hayat. sweet couple.

ibundo said...

sama cantik sama padan. Semuga berkekalan.

Mak Su said...

selamat pengantin baru buat mempelai yang sama cantik sama padan

jeBateja said...

ishhh...ish...mcm terasa nak bersanding plak aaa......ahakz

alinac lover said...

cantik scha kan