CITARASA RINDUAN

Tuesday, May 1, 2012

Ada apa dengan 1 MEI?


Assalamualikum sahabat, wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... rindunya dengan kalian.. Gitulah aku kalau dah lama tak online, panjang rindunya.. hahahhaha...

Rasanya tak terlambat nak ucap SELAMAT HARI BURUH buat semua sahabat yang bergelar pekerja, termasuklah sahabatku yang menjadi suri rumah... Moga sentiasa ikhlas menjalankan sesuatu pekerjaan dengan cemerlang dan gemilang.. (ewah, dah macam PM pulak ucapanku.. hahaha)

Jom syer gambar percutianku dikampung, 4 Hari 4 Malam.. (bunyinya ala2 lama, namun sekejap bagiku)

(saat berkumpul, semestinya ada sahaja yang dikongsikan oleh anak-anak saudaraku, Umai turut serta)

(jangan tak tau.. anak saudara terbaruku yang baru berusia 6 bulan dah pandai nak berGAMES hahah)

(pusing2 satu kampung ramai-ramai.. Fuh!! kami tak malu naik motor macam sardine)

(2 motor 4 orang, aku jadi penumpang jerlah...)


(aktiviti petang semestinya bermain badminton.. riuh sekampung dengan gelagat kami.. heheh)


(saat berpisah pastinya menimbulkan pilu dihati, namun apabila masing2 ada tanggunjawab sendiri.. kami terpaksa angkur.. Bye IBuAyah, insyallah.. panjang usia kita bersua lagi)

13 ulasan:

Prince of Noob said...

bestnya bercuti... btw done follow - Noob

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Ayu,.,bkn main seronok balik kg ya..mak-ayah kat kg pon tumpang bahgia tgk anakcucu menziarahi :D

Daddy Ziyyad said...

ahahahha..naik motor macam sardin!

lieynanilaz said...

seronok kan kak kalau berkumpul ramai-ramai macam ni..:)

norhidana said...

dana aritu pun balik kg...syok tul

miloais milo said...

the best kan kalo balik kampung bercuti...
rasa cepat aje masa berlalu....

Pok Amai-Amai said...

Sonoknye blk kmpg. Aktiviti mcm nie le yg bestnye Ayu. Syok sgt! Plg best, nek moto pusing 1 kmpg tu. Hahahahah.

Munnafendy said...

hehe...ronda2 petang keliling kmpung best kan? sy selalu bwk anak buah tp xde la smapi 4,5 org!

Sari Yusa Ibrahim said...

bertemu dan berpisah itu adat manusia biasa, kan Ayu..

Alin Marlini said...

budak2 zaman sekarang ni memang pandai main benda2 canggih yu..tak pyh diajar

Rai said...

haha..kak ayu..lama tak naik moto macam sardin tu..kat shah alam ni bukan boleh buat..tak pasal2 kena saman nanti..hehe..

gadisBunga said...

5 orang atas moto. rekod malaysia tuh! hahaha!

Acik Erna said...

meriahnya ayu..seronok bila dikampung kan.