CITARASA RINDUAN

Friday, May 25, 2012

Selamat Bercuti

AUTO POST, tuan badan ke PPUM. 
Salam penghulu hari sahabatku semua
Cuti sekolah 2 akan bermula, ucapan selamat buat semua sahabat yang bergelar guru, pelajar sekolah dan suri rumah...

Gunakan kesempatan yang ada dengan sebaiknya... Manfaatkan peluang bersama keluarga tersayang dan rancang percutian dengan teratur...

Salam sayang dariku blogger CITARASA RINDUAN

16 ulasan:

Kakzakie said...

Pergi ke PPUM ye Ayu... hati-hati dalm perjalanan...

bujal X said...

PPUM? meh la singgah klang~he~~

Acik Erna said...

salam ayu..selamat bercuti..semoga selamat diperjalanan

umialya/k.tini said...

nak cuti jugak!!!!!

norhidana said...

meh singgah umah kt ampang kak... baik2 drive

emieysandra said...

bakal cikgu ni pun nk bercuti jugak slme 3minggu..ehehe =)

munna said...

nampaknya rumah MIL munna riuhlah dgn cucu semuanya balik cuti sekolah ni sebab ipar munna ramai yg jadi cikgu

Queenie said...

KEDAI PUN CUTI KER AYU?

LYAfrina said...

ke ppum?? buat apa?? checkup yer??

btw..slamat bcuti

miloais milo said...

moga selamat dalam perjalanan - pergi dan balik ye...

jemarisuri said...

selamat bercuti ayu..semoga smua berjln dgn baik...^^

aliza zeke said...

besh jadi student kan kak ayu..dapt cuti jer..hehe

mamaijat said...

....selamat bercuti juga buat semua yang bergelar pendidik...
...ke ppum...??? hati2 drive ye...
semuga dalan lindungan Illahi dan semuga di permudahkan segala urusan...Inyaallah..amin.

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Selamat bercuti Ayu...
Pasti Umai happy sbb cuti sekolah dah bermula, mcm si bujang Kak Mirror yg sorang tu.

Nur-nba said...

Terima kasih Ayu.. Hati2 memandu..

eelobor said...

wah balik hari????? nape umai tak singgah bermalam sehari dua di rumah muaz?