Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Friday, March 26, 2010

SYUKUR AKU DAPAT AWARD



ALHAMDULILLAH,
rezeki jumaat aku nie, tak sangka aku dapat award, happy betul
yahoo....yahoo...
rasanya korang mesti nak tahu sapa yang beri....aku pun memang tak sabar nak kongsi dengan korang sapa yang sudi bagi award kat aku....siapa orangnya. DENGAN INI DIUMUMKAN
wow!..sungguh tak kusangka dia beri award untuk aku, macam tak caya pun ada..macam mimpi pun ada..macam2x adalah....(ler, sama macam iklan astro ler pulak)

terima kasih yer en. ben..mai aku kongsi macamana aku boleh kenal dengan en ben nie. permulaan aku di add dengan dia dalam facebook, ...aku tak kenal dia, tapi..aceppt jer lah..boleh tambah kawan dan bertukar-tukar ilmiah..yang buat teruja tu dalam list friends dia, sampai 5,000 orang, aku jer baru 560 orang..itupun yang aku tahu dia dah banyak delete mana2 kawan yang tak sesuai ..sampai adik beradik aku yang ada fb aku cadangkan en.ben jadi kawan fb...(kepoh gila aku nie)

setiap petang, status dia GYM...time nielah terbuka hati aku nak ikut macam dia. iaitu mulakan cara hidup yang sihat...akhirnya 1hb 1 2010 aku mulakan berjogging dan bergym...dah lama kenal dan chat di ym barulah aku tahu yang dia ada blog...
hari2 aku suka baca tulisan dia, sampai terjatuh cinta pun ada...tak sah tak klik blog dia.. selain info kesihatan, ada juga info keagamaan, info luahan hatinya, info tentang masakan pun ada...( teringat dia masak maggi goreng, sampai aku ketawa keluar air mata) selain dia suka mengenakan aku dengan entry yang boleh buatkan aku majuk berhari2x...(majuk2x pun aku still baca juga entry dia setiap hari, siap bagi komen lagi..hahahha)

terima kasih en. ben sebab sudi beri award nie kat ayu.
sehinggalah ayu kenal dunia blogging, selain kenal dengan mat gebu, cikali dan lain-lain..

okeylah disebabkan award nie aku perolehi dengan hati yang senang dan rasa rendah diri...aku nak lunaskan apa yang patut aku lakukan setelah menerima award ini.



[1]. Thank & link the person that gave you the award. [Done!]
[2]. Pass this award onto 20 12 bloggers you’ve recently discovered and think are fantastic..[dengan rela hati]
[3]. Contact said Blogs and let them know they’ve won the award
(senarainya adalah)



4 ulasan:

azila said...

tahniah atas award yg diperolehi...u deserve it!chaiyokkk...hehhe

aJa said...

terima kasih ayu...

Unknown said...

azila....malulah azila, kita tak layak...apapun selamat berblog yer...kim slm ben..heheh

k.aja...sama2x

lana leopard said...

tahniah ayu.... rajin2 bercerita lagi ye...