CITARASA RINDUAN

Tuesday, April 17, 2012

Adat berniaga biasalah..

Hari ini ku terima kedatangan se`van` pekerja Kementerian Kesihatan Malaysia, adat berniaga kedai makan.. itulah saat yang paling mendebarkan...

Kalau nak diikutkan cuak, gelisah semuanya terpahat didada.. macam nak luntur hati dan jantung saya, entah2 bacaan bp saya mahu2 beratus2 naiknya, itu belum lagi check bacaan untuk paras jantung saya.. hahahahha

Gitulah, mana yang berniaga, mana yang menjual makanan.. pastinya tahu.. setiap tahun pasti akan ada pemeriksa kesihatan yang spot check di kedai/premis kita...

Alhamdullilah, syukur.. bila cukup apa yang diperlukan, cukup syarat2 yang disediakan.. barulah lapang hati ini.. Walahemahnya, sebelum itu macam nak lari balik rumah jer.... kikikiki

(nasi arab di Restoran Taman U. Skudai, Saya makan 2 minggu lepas, rasanya malam ini saya mahu makan lagi, walau diet.. saya mahu hiburkan dan beri kredit untuk diri sendiri)
teleng tengok gambar nie.. kannnnnnn

9 ulasan:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Syukur alhmdulillah, semuanya ok kan?:D

anyss said...

Assalamualaikum,
Dia orang jalankan tugas je tu...semua ok kan?

kakcik said...

Sampai hati Ayu buat kakcik terteleng tengok gambar tu! :)

jemarisuri said...

alhamdulillah smuanya ok...sy pun pernah cuba nasib arab ni...sedapkan..

mamaijat said...

.....alamak...
terasa laparlah nampak nasi tu...

padlie said...

adeh, sakit leher nak tengok nasi arab..

Alhamdulillah, lulus pemeriksaan tu.. :)

Acik Erna said...

ayu..semuanya ok kan..memang jenuh menelengkan kepala nak tengok gambar ni ayu

ieda said...

aah lah ayuuuu
bikin akk pusing kejap
walau pusing nak jugak tgk kesedapan nasi tuu ;))

ishy77 said...

hehe..moga succes kak..btw..i love nasi arab too..nyummy