CITARASA RINDUAN

Wednesday, April 18, 2012

Irania Restaurant PARSIA


Pertama kali ke Restaurant ini pada hari ulang tahun kelahiran pakcik Usu En Zalie, aku sekeluarga jatuh cinta padang pertama dengan keenakan hidangan Nasi Arabnya (Chiken Mandy).

Hari ini ke sini lagi sebab temankan En Zalie cari kasutnya.. Dah 4 tahun tak tukar kasut, malam nie baru cari... kebetulan Kedai Al Ikhsan bersebelahan dengan kedai Arab nie, kami masuk sekali lagi....

Hanya makan samosa Ayam (nama yang betul aku lupa....)
Kalau korang nak cuci mata dan teringin nak menjamu selera kat situ korang boleh ke
63 Jalan Pendidikan 4
Taman Universiti Skudai
81200 Johor Bahru

PS: google tentang kedai Arab nie, terjumpa blog Kak Samsiah Abdullah, terbaiklah entry beliau.. jom baca, KLIK SINI

6 ulasan:

Syira Qahira said...

salam...

sesekali makan kat luar ni sedap jugak.

Citarasa Rinduan said...

waasalam syira..
kak, suka layan makan diluar... cuci2 mata... hehehhehe
selamat malam dik

ummi_khalish said...

as salam... salam ukhuwah...nama makanan tu shawerma ayam.... :-)

Nur Hawa Mohd Zin said...

ayam samosa best

Shahriah Abdullah Novelis said...

Salam my dear tq so much sudi add akak dan sudi promote blogs akak.. akak dah follow adik pun... hehhee.. nama akak bukan samsiah sayang.. Shahriah.. nama Ayah tu dah betul hehhee.. tq so much muahh.. sudi2 singgah blogs akak yang lain tu yer... muahhh

jeBateja said...

salam kak....iyo lah kak...hari2 makan mee bandung...boring gak...sesekali ..kito belasah makanan arab....baguih....baguih...ahakz


Mee bandung dua.....tapau....ahakz