CITARASA RINDUAN

Sunday, April 15, 2012

Menatap orang baru hati ini juga mauuu


Menghadirkan diri ke majlis akikah anak sepupu En Zalie... sudah hampir 2 bulan baby Damia Kaisyarah lahir ke dunia.. Namun, aku tiada kesempatan nak mengziarahi orang baru.

Nan pasti,semalam adalah harinya menatap rupa orang baru.. Membuatkan hati ini semakin mahu cahaya mata..... Apapun buat mama Damia iaitu Ju dan suaminya.. Tahniah kak Ayu ucapkan.. Moga kehadiran baby Damia ke dunia mencabangkan lagi sinar kebahagian buat kalian sekeluarga.. Insyallah

 Comellllllll......


Kalau ikutkan perut ini dah dipenuhi dengan makanan, sebab sebelum ke akikah Damia, kami sekeluarga ke Papan Timur, melawat sepupu en zalie yang excident 1 bulan lepas, kemarin aku mengziarahinya di hospital, hari semalam.. melihat pada keadaan fizikalnya yang patah kedua2 kaki, dan tangan kanan.. membuatkan hati ini sayu.. Moga Nash kembali sembuh dan bekerja semula...

Insyallah...
Inilah kerja orang perempuan.. Asal ke majlis orang tangan tamo diam.... membasuh pinggan mangkuk sambil ditemani sepupu perempuan en Zalie.,. memudahkan kerja mencuci...

Balik ke rumah, singgah dahulu ke Citarasa Rinduan.. masih gagah menguruskan kedai.. hinggalah kemalam.. aku rasa letih yang amat....

PS: Apapun, semoga yang baik2 buat diriku dan teman2 yang sudi membaca kisah semalamku... Selamat berhujung minggu

13 ulasan:

eelobor said...

hehehe....hati ini pun meronta2 mau juga

Mas said...

mas pun tak sabar2 nie menanti orang baru....
mudah2an ayu pun dapat baby tak lama lagi...amin

ayu ni....
memang ligat tau...

Liza said...

salam ayu, liza pun cmtu gak, asal g tgk baby org mst rasa nk jugak...haisssss

kakcik said...

Semoga impian Ayu untuk memberikan adik kepada Umai akan dimakbulkan olehNya. InsyaAllah. :)

ieda said...

loor apa salahnyee ayuu ..
akk doakan buat ayu ;)

gadisBunga said...

baby mmg boleh buat cairrrr hati. :D

teratai said...

suka pegang n dukung!

Khairul Hakimin B. Muhammad said...

hihihihi... saya sedang merasainya :)

lieynanilaz said...

comel tengok damia!!...

mas saari said...

impian kita dah tercapai...hehehee

Acik Erna said...

salam ayu..comel damia..
ayu..mudah lagi..kalau rasa mau..teruskan aje.seronok bila ada anak kecik kan..acik tunggu tumpang seronok ngan cucu sedara je.

jemarisuri said...

suka tengok baby...mmg terusik dan terkenang plak time anak2 kecik dulu...hehe

ishy77 said...

huu..semoga yg sepupu yg cedera tu byk sabarnya n cepat sembuh..