CITARASA RINDUAN

Thursday, April 26, 2012

Hasil dah menjadi....


Assalamualikum...
Alhamdullilah, syukur kehadrat Illahi.. kesihatan penglihatanku kini ada peningkatan sedikit, mula-mula memang rasa pening yang amat.. terharu bila ada sahabat yang sentiasa mendoakan kesejahteraanku, ada yang memberi nasihat malahan ada yang mencadangkan beberapa produk, hingga aku terlupa dengan produk yang dahulu ku amalkan iaitu propolis AVAIL, itupun diingatkan oleh sahabat Bloggerku RINA, thanks sahabat.... 

Moga Perantaraan Propolis ini menyembuhkan mataku.

***************
Sambung cerita yang ada kaitan dengan tajuk

Korang masih ingat entry anakku  Umai menanam Halia?? Kini hasilnya boleh diambil.... Halia muda yang sangat harum baunya, kat kepala dah cadang nak masak ayam halia untuk menu Lunch esok.. Heehehhehe... 
Berkat tangan dan jari jemari anakku, masih ada lagi beberapa pokok yang belum ku cabut.. Tunggu sahabat blogger yang nun jauh katanya nak bertandang ke CR.. Bolehlah jamu mereka, tu pun kalau jadi.. Hehehhehe


Air tangan MIL, buat menantunya seorang, Terima Kasih Mak.. memang bertuah diri ini, sentiasa disayangki IBU mertua...

15 ulasan:

umialya/k.tini said...

untungnya pnya mil yg baik

Citarasa Rinduan said...

kak TiNI:
alhamdullilah....

eelobor said...

aku pun masih tak sampai2 lagi ke CR

Citarasa Rinduan said...

eelobor--
bukan ko ker orangnya??? hahahhah

Izan Ishak said...

pandainya umai tanam halia ayu! kagum izan tgk hasilnya..

bertuah sungguh punya MIL yang sangat baik...

Citarasa Rinduan said...

Izan:
alhamdullilah, syukur.. berkat air tangan umai..

ada banyak lagi ayu belum cabut.. hehehe

Yatie said...

uwaaaa kat sini kisah halia..akak plk kisah semut...adoyaiiii..mmng seronok bila teringatkan keletah anak2 ni kan Ayu..akak suka bau halia muda ni..harum jek..

btw bertuah Ayu mempunyai mertua yg penyayang...syukur alhamdulillah..

Maya Mayana said...

pndai umai tanam halia ;)

Maya Mayana said...

pndainya umai tnam pokok..untuk mak mertua nanti :P

Mas said...

alhamdulillah....
moga mata ayu makin sihat yerk...
hmm..sejukkkk tangan umaiii..
subur halia tu membesar...

Sari Yusa Ibrahim said...

Alhamdulillah, akak tak tahu mata Ayu ada masalah apa? Semoga cepat pulih ya...

& sejuk tangan Umai..

bertuahnya jadi menantu tunggal, hehe

Munnafendy said...

beruntungnya badan jadi kesayangan mertua =)

norhidana said...

untungnyer akak... umai pun pandai tnm halia yek...tgn sejuk nih...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

pandainyer umai tanam halia

azam said...

pokok yg paling senang nak tanam dan hidup....hehehehe

lengkuas, halia, kunyit...hehehe