CITARASA RINDUAN

Wednesday, April 18, 2012

Traffic mencanang naikk!!!

Ya Allah.. punyalah berbunga2 hati ini.... Bila berkenalan dengan beliau, ku rasa berada diawang-awangan.. Terima kasih beribu2 lori buat beliau....

Glem daku sekejap.. Hahhahahahah...

Korang nak tahu pasal betapa bestnya bila diri ini dikisahkan, jom... baca blog beliau.

Buat beliau, diri ini rasa dihargai, terima kasih berlori, ada kelapangan kita lari-lari, ada rezeki kita bertemu secara realiti.


PS: sekarang aku sedar, keindahan dan keikhlasan terbentuk hasil acuan yang suci murni, terima kasih buat teman-teman yang sudi bersahabat denganku, yang sentiasa menyokongku dalam dunia blogger,memberi nasihat, memberi galakkan dan sentiasa meninggalkan komen di blog cincai ini. kalian sungguh HEBAT

8 ulasan:

Nur-nba said...

Tahniah Ayu.. Tumpang gembira juga melihat rakan lain happy. Moga ukhuwah yang terjalin berpanjangan hendaknya.. Take care.

Yumida said...

ALHAMDULILLAH..berita baik tu..

dh pg ke blog beliau...mmg bez..terasa lapa bila menonton begitu byk santapan mata

Citarasa Rinduan said...

cikgu Nur-
Terima kasih cikgu.. saya pun lagilah beribu2 rasa gembira... Jua u cikgu yang sentiasa sudi singgah blog ayu... Thanks ya

Citarasa Rinduan said...

Yumida--
kak nak cari novel terkini beliau.. heheheh
KERANA SEBIJI EPAL

LYAfrina said...

BETUL tu..dunia bblog ni sgt indah jika sesama kt saling mghormati n ikhlas dlm berkawan kan..

Citarasa Rinduan said...

LiyaFina:
alhamdullilah, terima kasih sbb sudi kawan dgn ayu jugak....muahh

mas saari said...

itulah seronoknya berblog..

ogyep yummy mellow said...

walaupun x pernah bersua... tapi selalu berkata2 di alam maya..