CITARASA RINDUAN

Friday, April 13, 2012

Lappy dah beli, aku kembali berblog


Assalamualikum....
Yehah!! mood happy....
Setelah seminggu daku bercuti berblog, terima kasihlah buat sahabat yang sudi kluar masuk ke blog daku.. sudi buang sesawang yang penuh dirumahku, sudi sapukan habuk yang berkeliaran... hehehhehe

Kredit to my En Zalie kerana sudi mengeluarkan RM untuk belikan lappy baru buat isterinya ini.....
Yang pasti, sahabat FB yang rajin melayan resah dan rindu dendamku terhadap dunia blog.. terima kasih berjuta2 ku ucapkan

PS: nak ke seminar kesihatan bersama Monavie.. insyallah.. ku akan singgah ke blog sahabat yang lain jika ku kurang sibuk ya... Salam sayang dariku buat kalian semua..

19 ulasan:

Deru Ombak said...

Welcome back Ayu.. :)

anyss said...

Assalamualaikum,
gambornya mano?

Kasih Suci said...

selamat kembali berblogging kak ayu..(",)

Citarasa Rinduan said...

@deru ombak:
terima kasih kak... sudi singgah sini

@anyss:
karang eik, jgn muntah hijau tau

Acik Erna said...

ayu..salm rindu..ayu dah dapt y@ng b@ru..@cik t@h bil@ l@ n@k D@p@t..nak tulis pun rasa mlas..A nya buat hl..

Citarasa Rinduan said...

kasih suci:
terima kasih dik

Citarasa Rinduan said...

acik:
terima kasih ya acik...
dah uzur benor y lama tu.. kasihan betul.. dh 5 thn berkhidmat..\blog sikit2 ya acik

Along Maklong said...

selamat berblog semula ayu..
maklong pun masih suam2 kuku je semangatnya..

dapat baca blog ayu pun jadilah..

Citarasa Rinduan said...

maklong:
wahhhhhhhhhh.. bau salomon...
jepun pastinya sejuk jer..
pakai baju tebal2 ya

muahhhhhhhhhhh

mas saari said...

welkam back..
lepas ni bolehlah update selalu!

Citarasa Rinduan said...

mas:
doakan ya...
itulah kalau niaga payah sikit nak BW..

Mat Gebu said...

Selamat kembali ke alam Bunian, ayu...hehe

Mysara Ab Rahman said...

wah...lappy baru!:)

Citarasa Rinduan said...

cik mattttttt:
terima kasih ya......
heheheheh..
tengah jejak kes bungkus dan baling.,

hehehe

Citarasa Rinduan said...

sara:
ada bau kedaiii.. hahhahaha

Kalamhati said...

welcome back ayu!selamat mengetuk keyboard lappy!hehe

Puan Simply Syeeda said...

singgah sini! dah lama xmenyinggah. tuan rumah apa kabar?

Izan Ishak said...

selamat kembali ayu!
mesti rindu sangat nak berblog wpun baru cuti seminggu kan....

akuzle ayu said...

Beshnyer ayu dpt letop baru. Kasi tayang eh gambonyer.. Hihi