CITARASA RINDUAN

Wednesday, April 4, 2012

Wordless Wednesday (Part 30) Binatang pun tau beratur



Selamat pagi rabu, tadi malam ikut petua ini.. Yes no 2 tu aku campak jauh2… memang berkesan lah.. jom sama2 amalkan


15 ulasan:

Nieza said...

Assalam Ayu, wahh bagus jer tgk lembu tu jalan beratur kan...bagus tuan dia ajar disiplin ni:D

note: ayu, nanti jemput singgah blog ambil card dan bunga yer.

eelobor said...

sapa la tuan lembu nih.... lepas merata2 jer

kakcik said...

Walaupun lembu itu beratur, tetap membahayakan keselamatan pengguna jalanraya. :(

azieazah said...

Kalu terkeluar dari barisan, bersepah jadinya. hehehe

Huda said...

wah beratur gitu, sangat sopan..

LYAfrina said...

heheh.. tringt skolah rendah..lps perhimpunan..beratur msuk kelas..tngan ltk atas bahu.. cam keretapi

mas saari said...

binatang pun tau kan? kalau manusia asyik nak berebut je..

Kakzakie said...

Kerete pun kena beraturlah Ayu tunggu giliran nak jalan bagi dia semua melintas dulu...

Lembu siapalah nie...

al-lavendari said...

salam dari saigon.

itu lembu orang barisan kot ? hehe

Mas said...

lembu pun tahu beratur..he3

miloais milo said...

sadlay - ada jugak orang yg tak reti nak beratur...
suka-suki cut Q orang macam lah dia aje nak cepat!

Pok Amai-Amai said...

Wahhh...ctknye gamba nie. Suke tgk! Lembu tu gemuk betul. Klu jual, bape ribu agaknye eh? Hehehehe...

norhidana said...

cantik je dia bt Q yek kak...

heheheh petua tuh sume dana amalkan kecuali yg hp tuh..sbb mmg hp selalu ltk kt sblh bt alarm huhuhui

Deru Ombak said...

Salam CR

Kebetulan kesemua petua 6 perkara itu mmg tak tak tak..

Hahah... Comel lembu2 itu..

mama maman aka yana said...

bagus eks.. beratur dan sabar menunggu giliran memasing.. hahaha.. kita yg ada akal pun suka memotong barisan.. eh. hehehe