CITARASA RINDUAN

Thursday, April 19, 2012

Malam-malam layan ini


Nak bagi kat blogger ini.. moga dia sentiasa baik2 dimalam hari... kasihan dia belum makan lagi.. kiikikiki (abis aku kena piat nanti) hihihihi

13 ulasan:

Yumida said...

cucur yummy!

Ilhamkreatif said...

Salam citarasa rinduan...seronok nengok blog awak,macam2 ada...jom follow blog iza.Moga awak sudi menjalinkan persahabatan d alam maya ni.

munna said...

bila lapar malam2 mmg ini yg selalu munna buat...

jeBateja said...

cicah plak dgn kuah mee bandung....pehhhh...sodappp....err...sodap ke erk.....tak pernah cuba...ahakz

SufatihaNur said...

wwaaaa cucur malam2 ni bestnye

..::..aRe-Na..::.. said...

perghhh malam2 makan cucur +
air kopi lak kn hehehee...
dapp2..

Nur-nba said...

Bestnya kalau duduk dekat dengan Ayu.. Mesti dapat juga..

Amie said...

Assalamualaikum,
takkan bagi Anyss sorang je... kita pun nak juga barang 3 ketoiii...

eelobor said...

tak baek ko.... kesian kat dia. huhuuhuhuh

kakcik said...

Assalamu'alaikum Ayu...

kakcik baru lepas bersarapan dengan cucur bilis (malam tadi punya... hehehe...)

Acik Erna said...

assalam ayu..sedap tu ayu..cicah cili sos

Pok Amai-Amai said...

Cekodok adalah kegemaran sy!

Shahriah Abdullah Novelis said...

Salam dik kak samsiah datang pagi.. ayu buat malam.. confirm dah selesai... tak pe nanti nak datang awal heheh