CITARASA RINDUAN

Wednesday, April 18, 2012

Telur Ikan Mayong punya hal


Kalau nak diikutkan telur mayong sangat mahal... Aku tak jual sekarang untuk pelanggan, maklumlah.. harganya mentah jer hampir berpuluh2 RM.
Kalau ku jual.. sure pengsan pelanggan setia CR..
Kerana keinginan tekak, aku minta En Zalie beli juga, sebab aku mau kunyah telur mayong tanpa makan nasi, entahlah.. dah beberapa hari nie tekak tak best....
Dan seperti yang kujangkakan.. telur ini tak habis dimakan.. mujurlah aku teringat kat jiran terdekat.. walau dalam gambar nampak sedikit.. seplastik besar aku paking untuk jiranku tu,, Harapan aku agar tak membazirlah, sayangkannnn

PS: jiwa agak kacau.. esok nak ke Hospital, mahu ambil darah... harap2 kesihatanku baik2 sahaja.. Amin

11 ulasan:

Daddylicious said...

macam sedap jer...

Acik Erna said...

sewmoga ayu sihat..jaga kesihatan ayu ye

Citarasa Rinduan said...

daddylicious:
kalau ada jodoh, bawa twins dan ibu,.. ayu masakkan ya

acik:
thanks laling.. muahhhh

Shahriah Abdullah Novelis said...

Salam Ayu balas kunjungan ni hehe.. wahh telur ikan mayong best tuu... mana nak dapat kat sini. bila nak beli telur tu.. kena beli dengan badannya sekali hehhee.. Akak doakan Ayu sihat dan dalam lindungan yang MAHA ESA... Amin..:)) muahh

ogyep yummy mellow said...

Awakkk.. ikan mayung tu ikan apa ya...

akuzle ayu said...

Ok, akak x penah rasa neh. Senang ker nk dpt kt pasar?

Pok Amai-Amai said...

Ayu mgkn dah bosan dgn air tangan sendiri lah....

Jgn membzr sgt Ayu....

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

ayu masakkan utk sy juga boleh..dekat je pon kalau ayu nk hantarkan hehe

mas saari said...

sedap ke? tak pernah makan pun..

Syue Mustafa said...

Sharing is caring. First time tengok telur ikan mayong tu.

Izan Ishak said...

ayu... izan tak pernah makan telur ikan mayong ni. kalau asam pedas ikan mayong tu pernahlah...