CITARASA RINDUAN

Thursday, September 22, 2011

Berita semasa, Aduhai!!!

Selamat pagi khamis sahabatku semua..
Walau daku sibuk,namun tetap melayari berita semasa, kalau isu bunuh dan balas dendam dimana2 hingga meragut nyawa, dah macam isu makan nasi..hari2 pulak tu…. kan………kannnn…
Isu artis pula, paling popular minggu ini tentang kes si Mamat dan Fida, kes apa lagi.. semestinya kes Nampak rambut, selain tu. Kes si Nabil yang akan mendirikan rumahtangga akan datang dengan pasangannya Nazirah Ayob.. moga jodonya kekal selamanya..dan kes filem Hantu Bonceng tentang si Zizan mempesendakan kalimah Allah.. alahai… memang rangking yang paling terhangat… macam2 kan……….
Aku nak syer tentang virus di internet yang paling hangat untuk tahun nie.. tentang virus yang kerap melanda alam maya… sebenarnya, tempohari FB aku dah kena serang.. sebab tu.. ku dah kurang aktif.. rasanya aku nak remove FB ku, sekurangnya privasi dan gambar2 terdahulu yang hanya ku kongsi dengan kawan2 boleh diselamatkan….
Agak2 kalau aku buka FB baru, ada ker yang nak approve daku????

32 ulasan:

azieazah said...

Semakin lama Kak Azie rasa dunia artis sekarang banyak sangat yg palsunya. Fake!

Sebab tu Kak Azie baca jer, percaya belum tentu.

Sekadar baca cukup la. Dunia depa tak sama dunia kita.

Citarasa Rinduan said...

selamat pagi kakakku.........
Setuju kata2 kamu.....
hanya baca dah tahu ragam artis kan?

Citarasa Rinduan said...

Eih.. awalnya kaka Azie datang... moga kak ceria2 selalu..

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Morning Ayu..

Dunia semakin menakutkan. Sama2lah kita mendidik anak2 kita menjadi anak2 yg soleh/solehah supaya tidak menjadi bahan berita sensasi spt ini bila mereka dewasa nt.

kakcik said...

Cerita2 artis hanya sebagai pelaris sahaja. Muak!

~izan~ said...

mmg takkan abis kak citer2 artis ni..ada je huhu

missbby said...

salam ayu..memang betul la ayu, cerita artis memang lepas buat baca gitu-gitu jer..

eelobor said...

aku akan request utk jadi kawan fb baru ko... huhuhuhu

abah khalisha said...

kalau famous approve kot...hehehe..gurau aje

Kakzakie said...

Bila bumi kian tua bermacam-macam perkara yg diluar jangkaan terjadi Ayu...

Kakak pulak fb selalu lupa nak open.

azian said...

kak...
mcm2 kes kan...baik kita berangan ade heli...heheheheh

Niena Pengembara Ilahi said...

hmm..adakah artis tu layak dijadikan cth

IMANSHAH said...

retis yang agak membosankan

bujal X said...

bertuah duduk kat malaysia ni.ramai yang nak tolong jaga tepi kain kita.keh keh~~

gedek! said...

uncle selalu ketinggalan berita artis...

Zaliedana said...

Mcm2 ngan artis2 skang,kita nih hanya mampu membaca n mendengar jer,Lantak kat diorang lah kan nak jadi apa pon,dunia akhir zaman,mcm2 da..Pstt akak,sy xadd akak lagilah lam fb..

Liza @ Adzriel AB said...

mesti approved

JunAina said...

dunia artis memang macam tu. tiada konterversi tak glemerlah...

ayu...mesti ramai yg akan approve...

Gee® said...

dunia akhir zaman dah ni... kita kena jaga keluarga & anak2 kita supaya dipelihara Allah selalu... kdg2 takut dengan bagai2 kepalsuan dan karenah duniawi yg menyesatkan...istighfar byk2

Daddy Ziyyad said...

Saya memang tak tahu menahu cerita artis.

My Little Diary said...

saya jarang amik tau hal artis ni, sbb hal sendiri pun blum tentu saya bole handle...

munna said...

pasal artis ni munna mmg tak kisah sgt...tahu pun bila ada blogger yg buat entry pasal tu....

Mommy Fara said...

Sy dah delete seme gamba2 sy dulu kat fb. Ishhh! Tak suke!

Zul Fattah said...

erk.. ni semua bala2.. bala.. dari FB.. suka sangat mengaibkan org.. rosak habis dunia..
kak kena gunakan Fb dgan berhemah kak..
jgan letak gambaq2 .. cukup skdar utk org knal sebagai akak

diana said...

dunia artis dunia yang gelap...

kella said...

kak ayu...ini lah jadinya apabila manusia semakin memandang ke duniawi semata mata.. akhirat lansung tak terfikir.. dah la artis... yang jahil jahil tu.. ikut je la dema ni..

fb kita pun nak remoze gamba2 sendiri.. letak gambo masakan je la best jugak! =)

cik pulau said...

wahhhhh...
kalau akak buat byk2 fb pun sy aprove...hahaha..

dunia artis mmg camtu kak..

Asrul "iLham" Sany said...

"Tak suke ngan artis2 fofuler. Mencik," kata Ashraf

mamaNoriz said...

kesian nye akak..

so camana skang?

baik selamatkan dulu mana yg boleh..

Cik Ecah said...

huhu mcm2....
dunia...

Gen2Merah said...

saya nak add FB kak ayu la.. ehe

FUZ.QYM.Y said...

fb dah tiada apa ;p