CITARASA RINDUAN

Tuesday, September 6, 2011

Kembali beroperasi

Bismilahirahmanirahim..
Assalamaualaikum…
Selamat pagi selasa sahabatku…. Hari ini adalah hari pertama CITARASA RINDUAN kembali beroperasi, setelah beberapa hari bercuti berhari Raya…
Semoga yang baik2 dan rezeki yang halal yang kami terima.. insyallah selagi kami ingat DIA, selagi itulah jalan menuju kesana kami pupuk dalam diri kami.. amalan dan sifat terpuji dibawa kesana.. Insyallah..
Buat, sahabat yang sentiasa menyokong CITARASA RINDUAN.. terima kasih atas setiap sokongan dan nasihat kalian..
Semoga ukhwah kita berkekalan..


PS: sekiranya ada sahabat yang ingin berhari raya ke teratakku.. sila sms/call terlebih dahulu, keterbatasan daku di CITARASA RINDUAN mungkin akan sedikit sebanyak menganggu pertemuan kita…

21 ulasan:

kakcik said...

Selamat pagi Ayu dan selamat menguruskan CR. :)

missbby said...

assalamualaikum dan selamat pagi ayu..selamat bertugas..kita pun baru mulakan tugas hari ni..

Mas said...

selamat pagi ayu...
selamat menguruskan CR...
moga semuanya berjalan dengan baik dan lancar....
InsyaAlah....

Lovely Kitchen said...

Selamat hari raya..maaf zahir batin dari E-na...baru nak berjalan raya umah kwn2 maya...ada lg ke sekut raya...klu dh abis hidang kek lapis pun jadilah...hihii

~izan~ said...

selamat bertugas,selamat berniaga dan semoga semakin maju perniagaan akak di bulan syawal ini dan bulan2 seterusnya =)

abd naser bin bedu said...

Tahniah... semuga dilimpahkan rezki yg halal,,dipanjangkan umur dlm iman, serta dianugerahkan kebahagiaan serta kesihatan yg berkekalan.. aminnnnnnn

cik pulau said...

selamat berniaga kak ayu..
moga rezeki melimpah ruah. hehe

gedek! said...

Pelanggan dah mula Rindu dengan Citarasa Rinduan

Niena Pengembara Ilahi said...

selamat mengembalikan diri kak ayu :D

Niena Pengembara Ilahi said...

selamat mengembalikan diri kak ayu :D

bujal X said...

citarasa rinduan yang mana satu? blog kah kedai makan kah?

keh keh~~selamat hari raya kak ayu~~

kasih suci said...

selamat bekerja kak....(",)

zaidah said...

selamat beroperasi semula ayu....

Cik Ecah said...

ecah pun mula kojer ari ni...hahaaa...
mood xda mariii...
rase mcm lame dah sangat cuti.....
malasss sudah huhuhuhu

mamaNoriz said...

selamat memasak semula kak...


mesti rindu customer dgn masakan akak kan...

Yatie said...

Slmt bertugas kembali dan slmt hari raya maaf zahir dan batin Ayu....cantik gambar family ni..suka tngk..

Amy Syaquena said...

Selamat beroperasi di CR ye kak , hati teringin sangat nak jumpa akak tapi apakan daya jarak memisahkan kita.insyaallah ada rezeki pasti kita akan bertemu antara lambat dan cepat je..

Daddy Ziyyad said...

Selamat buka kedai :)

Semoga CR terus sukses dan dilimpahi berkah.

Mamamya said...

selamat bertugas semula ayu...semoga segalanya dipermudahkan.... :)

Sharifah Nadzarah said...

teringin juga nak jumpa ayu...lom ada masa yg sesuai lagi...insyaallah...

NadiRah said...

wahhh....ade rimau ar kat tudung akak...huhuh