CITARASA RINDUAN

Monday, September 19, 2011

Ada undangan, namun akhirnya ku katakan TIDAK..

Assalamualaikum, selamat petang,,,
Tak ada entry terbaru yang boleh ku syer dengan kalian.. dengan aktiviti ku yang hanya memanjang dipenuhi di kedaiku sendiri..
Dengan menguruskan kehidupan sendiri dengan family tersayang, lagilah saat ini, en zalie, umai dan MIL mengharapkan aku untuk kembali bersemangat menghadapi kehidupan..
*************
Banyak jua aku mendapat undangan majlis rumah terbuka sahabatku yang lain selain undangan majlis Perkahwinan,. Namun sayangnya perjalanan adalah agak jauh bagiku, masa 1-2 jam yang ada lebih elok ku gunakan menguruskan keperluan yang lebih penting..
Rasa ralat kalau nak diikukan, lagilah bila ku fikirkan ku akan bercampur gaul dengan teman2 lama tanpa en zalie disisi… pastinya saat itu ku akan fikirkan en zalie di rumah,
Namun, hanya ucapan terima kasih atas jemputan kalian.. panjang umur.. insyallah pasti tahun mendatang ada keizinan kita dipertemukan…
PS: beraya tanpa en zalie adakah bermakna raya ku itu?

15 ulasan:

tun_telani said...

kak ayu.. tun kat sini x kenal sgt org2 bintulu ni, so rumah terbuka pun xde.. huhu.. rasa mcm diperantauan pulak.. tp xpe la, asalkan dpt stay bersama suami. ye la kak, mmg x bermakna raya tanpa yg tersayang di sisi kan =)

Sunah Sakura said...

huhuhu...takpe kak..insya'Allah lain kali kita jumpa ye~~

ieda said...

ayu .. ieda x paham
vlog chubby yg mana tuu .. ieda x letak mana2 vlog punn kat blog ieda tuu ..

eishhh x pandai nie .. harap ayu dpt membantu ..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

kak ayu...kita sama..klu suami dan anak takda baik takyah pergi.mmg rasa sgt kosong kan?

cinnamon.com said...

banyakkan berdoa semoga akan sentiasa tabah ye..sama juga kisahnya dgn seorang saudara,yg baru kematian suami,dgn empat anak yg masih kecil..

Queenie said...

hmm...besarnya pengorbananmu ayu...
moga terus tabah dan cekal selalu...

NURUL AINI NORAZMAN said...

aini pun bnyk tak pergi penhos sbb dah naik sem baru,.huhu

anyss said...

Assalamualaikum,
Ada masa, kita perlu putuskan mana yang terbaik untuk keluarga yang sentiasa ada bersama kita saat manis dan pahit, dan menolak teman-teman lain yang hanya ada sesaat dua sahaja. Memutuskan mana satu terbaik untuk diri adalah satu pilihan yang bukan mudah kerana kalau boleh, kita sentiasa inginkan diri disenagi dan memuaskan hati semua orang. Namun, kita hanya seorang, bukan boleh duplicate...

gadisBunga said...

tempat seorang isteri adalah di sisi suaminya. dan en zali sentiasa beruntung. :)

IMANSHAH said...

salam

jadik lagi problem yang dulu..dah buat apa yg buat dulu, tapi tak jadi

Bigdaddyz said...

bosan kalau beraya sorang2 ni kan...

Yan said...

INSYALLLAH akan bertemu nanti..

munna said...

betullah ayu... klu ada en abg dan anak2 bersama barulah sempurna rasanya

Sis-Lin said...

Miss u Ayu..
takp[e rezki kita, so kita dulukan mana yg penting dulku ye..

tp kan kdg2 jelesss ek tgk gambo kwn2 kita gather2 huwaaaa :((

Mommy Fara said...

Klu sy pun, nak pegi sendiri tanpa suami di sisi mmg kosong...sama mcm Ayu gak...