CITARASA RINDUAN

Monday, September 12, 2011

Dah kata dah.....................

Sah, bila kepala dah rasa berat, hidung dah beberapa hari berair semacam, badan lesu semacam, sendi2 kaki pula rasa sakit2… aku dah kategori kurang sihat..
Kan… doktor daddy ziyyad?? Kan……………..
Lepas masak dalam jam 11 pagi.. aku minta izin en zalie nak pi klinik..
Cari ubat… sekarang nie aku dapat mc.. hehehehe, macam pekerja pula.. bila sakit dapat cuti.. hahahahha…
So, nak rehat… jari2 dah terketar pula….
Moga2 aku cepat sembuh.. aircon tamo pakai, kipas pun off.. pakai gebo.. (selimut) tebal2.. 2 helai cukup kot!!

24 ulasan:

sahromnasrudin said...

sape buat header baru awak nie..cantik la..simpel je...

Sunah Sakura said...

moga cepat sembuh akak~

Mas said...

ala cian ayu tak sihat...
moga cepat2 sembuh yerk ayu..
berehat secukupnya dan makan ubat tau...

missbby said...

Rehat..rehat ayu..rehat semaksimum mungkin..

Mama Hanim said...

semoga cepat2 sihat ayu.. makan ubat n take care ok.

dieya said...

get well soon k ayu!
makan ubat dan rehat2 ya..

azam said...

selamat beristirehat....

makan lemang byk sgt ni..hehehe

miloais said...

jangan lupa makan ubat ye ayu!

moga cepat sembuh beb!

Daddy Ziyyad said...

Bawak kan berehat. Minum air kosong at least 1 liter sehari. Makan buah oren banyak banyak. Insya allah within 24-48 hours akan segar bugar! :)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

moga cepat sembuh ayu..

eija pun mlm semalam dh terasa cam nak demam..tp masih ok lagi bole dtg keje..

tun_telani said...

semoga cepat sembuh kak ayu.. mkn ubat ye..

Hamizah said...

cukup ke dua helai selimut?kena tambah lg kot..
kalau ikut kata doc xbagus selimut bila demam..

Zul Fattah said...

la..demam ke akak? cuba petua saya ni..
http://zulfattah.blogspot.com/2011/09/maggi-mee-penyembuh-bagi-demam-panas.html

mana tahu boleh sembuh.. arwah ayah selalu buat tau.. sebab itu arwah tak pernah g hospital.. dia tak makan ubat

CT NoArIzAh ArIs said...

jANGAN LUPA RAJIN2 MKN UBAT NI SEMUA PENANGAN JUADAH HARI RAYALAH NI KAN KAN ??

akuanakpahang said...

Salam Ayu... moga cepat sembuh....

ieda said...

rehat cukup2 ayu .. take care , jgn lupe makan habis antibiotik ..

Mommy Fara said...

Semoga cepat sembuh, ye Ayu!

maszmadi said...

moga ayu cepat sembuh yerk.....

diana said...

biasanya kalau demam mak saya akan suruh pasang kipas...
jangan selimut tebal2 sangt..
supaya panas dalam badan tu keluar..

wahida said...

ayu...cepat baik yer...sian ko...
mkn ubat tau...

H.J said...

moga cepat sembuh..kalo tak makan ubat boleh tambah mc..aha

Fatin Mraz said...

masa untuk berehat.. get well soon ya!

eelobor said...

lorrr....demam ker akak aku nih. nak panadol ?

Cik Ecah said...

maman ubat cepat2 k.ayu...