CITARASA RINDUAN

Thursday, September 15, 2011

Spontaneous Thursday part 1





“Harap maklum, CITARASA RINDUAN tidak beroperasi pada 15 September 2011”

**Pertama kali aku join… walau banyak kali ku lihat blogger lain dah lama buat entry ini setiap hari khamis…. **

25 ulasan:

missbby said...

kita tak pernah buat spontaneous thursday ni pun..naper tutup arini ayu?

abah khalisha said...

abah pun tk pernah wat..
Siapa Nak Pahala Percuma?

Citarasa Rinduan said...

miss--
hantar en zalie ke hospital..
check up biasa

abah khalisha--
jom.. buat.. mudah kan?
pendek jer. heheh

eelobor said...

ari tanpa bicara (rabu) pun aku tak pernah buat, ari kamis pun aku tak buat. aku hanya buat entri ikut suka ati aku jer. hihiihihi

Citarasa Rinduan said...

eelobor--
sesekali bila kering idea..

cinnamon.com said...

sama la kadang2 aje..tutup kedai hari ni...

tun_telani said...

semoga en zalie nyer check-up dpt result yg baik ye =)

maszmadi said...

hm.. n3 untuk sesapa yg xder idea nak tulis kan.. best, tp masz x penah wat lagi..

azam said...

ok...selamat menghantar orang ke hospital ye...

c u around

Sis-Lin said...

Ni kira 2 hr la cuti ye Ayu????

Niena Pengembara Ilahi said...

kak ayu cuti blog ke? :D

Niena Pengembara Ilahi said...

kak ayu cuti blog ke? :D

mamaNoriz said...

hehehe...betul2 spontan ni...

jaga diri kak :)

Mommy Fara said...

Cuti ganti untuk hari esok ke Ayu?

Daddy Ziyyad said...

esok buka kan? :P

DoodleLicious said...

erkkk..tak beroperasi ker..

awalnyer cuti

diana said...

nak pi makan angin ye???

Cik Ecah said...

owh cek up encik suami yea (:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

moga urusan lancar ye kak ayu.gi spitalpun boring gak klu lama

Rtp Farra Arisha said...

citarasa rinduan is a restaurant ya sis? where is the place?? ;)

Kalamhati said...

Jgn cuti blog ye ayu..huhu

Jo Qusary said...

Er, belum pernah buat lagi ST neh...

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Spontaneous Thursday?? Bagus gak blogger2 buat segmen2 mcm ni.. kalau tak Akak asik terlupa hari je Ayu. Selalu Akak ingat Hari Rabu pun sbb blogger2 buat entry "Wordless Wednesday". Sgt2 berguna.. thanks kpd perekacipta.

Bui Junaidi said...

bui tak pernah lagi buat ST ni..nk buat jugak lah satu hari nnt..hehe

**::CIKNUURUL::** said...

sy baru bape kali buat ST ni kak,.hehe,.jrg no nak buat nye,.