CITARASA RINDUAN

Friday, September 23, 2011

Terajin sedikit petang ini..



Ada pisang goreng , semalam beli pisang tanduk mentah, ingatkan nak buat menu berbuka, sekali… hehehhe. Masih mentah ko…so, petang nie baru boleh digoreng..siap buat sambal kicap lagi, orang Johor memang suka makan ada pedas2…

Untuk makan malam kami. Jeng2.. hanya ikan selar goreng, tauger dan sawi goreng (menu untuk mudah dapat zuriat, kan Gadis bunga?.. heheh) dan tulang ayam masak ungkap…. Ada Nampak kaki ayam?? Itu feberat anakku umai..

Dah hidang.. jom.. makan sama2….kena makan panas2.. lagipun dah hampir maghribkan…. korang dah makan malam??

16 ulasan:

Gen2Merah said...

saya belum makan lagi kak... pas isyak nanti nak p men badminton.. ehehe.. selamat berbuka puasa kak ayu

abu muaz said...

pisang tanduk... saya suka ni

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

walaupon simple tp mmg sedap makan panas-panas

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Lauk Akak arini simple je Ayu.. tgh buat stock clearance, esok baru beli brg dapur.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sedapnyer...wahh ada taugeh.ye kak adik google mmg menu tuk suburkan wanita yg kurang subuh taugeh tu.

adik mls masak hari ni.buat mee goreng mamak je

Citarasa Rinduan said...

gen2--
hari nie kak tak puasa dik, oh... bagusnya kamu bersukan.. selamat maju jaya dik.

abu muaz--
lawan dengan sambal kicap mmg klasss


Rina--
alhamdullilah, kenyang sudah...
lagilah makan bersama family. walau simple okeykan..

kak MM--
tak apa kak, janji ada selera makan..ayu suka makan panas2.. tengahari tadi tak makan nasi, pi hospital.. sarapan pun dalam kereta jer

Citarasa Rinduan said...

lydia--
wah.. dia datang sini. thanks sayangku..
mmg kan.. tauger mmg elok.. kak suka masak mentah. padamkan api baru boh tauger..

mee goreng mamak, kalau boh serbuk kari lagi terangkat...nyammmmmi

missbby said...

umai suka makan ceker? (kaki ayam)..hehe..saya tak suka makan ceker ayu, susah nak telan..huhu

Kalamhati said...

cedapnyee ayuu..=p!

Bigdaddyz said...

jemput tengok je la ni nampaknya...hehe

Sunah Sakura said...

err..betulke petua tu..? boleh apply ni..hahaha

Zul Fattah said...

dah cukup ke puasa 6 kak? tp pisang goreng tu nampak sedap r.. lama x makan pisang goreng

Hamizah said...

kita kat cni dah lama xmakan pisang..
hampir $8 sekilo..
makan epal je la..

ibundo said...

burp.. dah berpikir2 apa nak buat tuk breakfast besok.
ayu, sedap pisang tanduk tu. Dah lama tak makan..

IMANSHAH said...

singgah lagi malam ni

IMANSHAH said...

singgah lagi malam ni