CITARASA RINDUAN

Wednesday, September 14, 2011

Wordless Wednesday (Part 13) Marhaban Raya ke 15



 Rezeki dibulan syawal….terima kasih kepada seluruh hadirin yang sudi keteratak kami.., alhamudllilah.. kesihatanku semakin pulih.. terima kasih sahabat sekalian yang sentiasa mendoakan kesejahteraanku dan memberi pelbagai tips padaku…

20 ulasan:

cucu umie said...

marhaban..hehe dekat kg mase raya ke-2 tu dah mula..alhamdulilahayie dpt join juga...

Fyqa said...

alhamdulillah.. jaga ksihatan ye kak..

MamaFaMi said...

Cantik rumah Ayu

kakcik said...

Assalamu'alaikum Ayu...

semoga Ayu akan terus sihat dan ceria dalam menjalani dan menguruskan kehidupan seharian.

Cantik dan luas rumah Ayu. :)

tun_telani said...

tun pun duk usha umah kak ayu nih.. hihi.. cantik umah akak =)

akuanakpahang said...

Salam Ayu, semoga anda ceria sekeluarga...

bujal X said...

alhamdulillah~

*canti karpet rumah akak~he~~

bujal X said...

follower kak ayu pun da 1111~canti nombor~~gi buat skrinshot~he~~

Lelaki Ini said...

alhmdulilah...

cinnamon.com said...

meriah n sejuk hati...

sahromnasrudin said...

cantik sungguh banglo awak......kagum sy :-)

ariana said...

Salam..aktiviti yg sgt baik ni..dpt mengerat silaturrahim..sy pun join jg kat sini..:)

mamaNoriz said...

sronok marhaban kan kak...

penat sket tapi berkat..

semoga akak makin pulih...

Niena Pengembara Ilahi said...

:D

Alhamdulillah

cikgu isza said...

ramainya yang datang intai umah ayu..
:D

abah khalisha said...

Alhamdulillah
Petai Gergasi

maszmadi said...

bestkan marhaban, masz taun ni x sempat nak join marhaban kt kg coz ada kawan dtg umah.. huhu

Mommy Fara said...

Ctknye rumah Ayu...

Sy teringin nak jemput org dtg marhaban kat umah. Tp tmpt sy tak de budaya mesra mcm nie.

=(

Irma Ruhani said...

bestkan adamarhaban mcm ni. rasa meriah jer raya.

logorithm said...

Banyak koleksi karpet Cik Ayu? :-D


Terbaru dari Logokoko:

[U] Ah Long perosak harta awam!

[13PG] Taik hidung yang degil

[U] Virtual Reality (VR)