CITARASA RINDUAN

Tuesday, September 6, 2011

Terima kunjungan Raya dari blogger lagi!!

Alhamdullilah, pertemuan dengan blogger mamamya yang sejak 2 tahun TERJALIN kekal hingga kini.. permulaan dengan pertemuan dikampung halaman, seterusnya di rumah sifu masak2 blogger Tiffin.biru, dan akhirnya sekali lagi dipertemukan di hari raya ke 8, jam 7 . 25 malam hingga 8.45 malam…
Rasa indah pertemuan yang sekejap itu,, dengan gelak tawa dan ragam anak2 beliau.. ditambah keletah anakku umai yang semakin demand dalam pergaulan buatkan suasana rumahku yang asalnya sepi menjadi riang..



Terima kasih buat blogger kak lieya dan suaminya abang Sheikh Ali serta diserikan dengan kehadiran anak2 mereka kak long (damya), kak ngah (Afiqah) dan junior komander (firas) keteratakku…
Ada jodoh pasti pertemuan bakal berulang kembali….


16 ulasan:

Fatin Mraz said...

selamat ari raye! ;D

Citarasa Rinduan said...

terima kasih fatin,,
salam aidilfitri buat kamu jua

NadiRah said...

eh2...mama mia~

Citarasa Rinduan said...

nad--
hehehhe.. bila nak raya rumah kak???

Mamamya said...

terima kasih ayu atas layanan istimewa td...segan sbnrnya dgn ragam anak2 yg dah mcm dok kat umah dia sendiri lagaknya...hadui lah.. ^_______^ klu ada kesempatan singgah lah ke rumah akak bila2 masa jer..x semestinya masa hari raya.... :)

Citarasa Rinduan said...

kak lieya a.k.a mamamya--
sama2 kak.....
memang lama teringin nak singgah.. keterbatasan bila ke HSI buatkan ayu batalkan.. kak............
jgn serik ya..
bab anak2 tu eh!! biasalah kak..
ayu suka suasana riuh2 nie.. maklumlah rumah asyik sepi jer..

jeBateja said...

salam kak...sowy lama tak jalan2 sini....hard disc pc kong....ni pun kat kilang...ahakz....


selamat raya no...maaf salah silap..mana taw...usik terover2....ahakz

gadisBunga said...

nak pegi jugak rumah akak!!!

IMANSHAH said...

jauh nya nak menjenguk kulai

IMANSHAH said...

jauh nya nak menjenguk kulai

logorithm said...

Wah! Gerenti itu sofa kegemaran budak-budak! :-D


Terbaru dari Logokoko:

[U] Virtual Reality (VR)

[U] Fakta menarik tentang Kg. Datuk Keramat

[U] Resipi biskut raya mudah

Along Maklong said...

salam ayu..
maklong teringin beraya kecitarasa rinduan.. huhu.. tapi entah bila agaknya akan tertunai hasrat dihati..
maklong tak ada sedara mara belah sana..
kalau tak boleh singgah kan..

Cik Ecah said...

seronoknyer...
kalo dekat dah lame dah singgah umah k.ayuuuu yuhuuuu

Gee® said...

Selamat Hr Raya Ayu...maaf zahir & batin... ermmm teringin jugak nk beraya rumah teman blogger, mesti seronok kan...

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

beshnyer kalau dapat juper bloger2 nikh...dtg beraya lagi....

Lelord said...

Bestnya....ntah bile la leh jumpa ayu