CITARASA RINDUAN

Thursday, August 19, 2010

BAKAL PAK TAM, - ada jodoh jadi ipar kami-

(majlis pertunangan adik..bakal pak tam Nur Umairah)

Tengahari tadi adik perempuan aku datang dari kuala Lumpur, bersama bakal suaminya….raya haji keempat mereka akan diijabkaburkan….diantara mereka berdua…terdelit dua orang anak saudaraku…HAIKAL dan AIMY.

Oh…………….aku rindu korang semua, terima kasih kerana menjenguk kami sekeluarga.

Depa turun JB, sebab nak uruskan majlis perkahwinan mereka, kad kawin dah siap, hanya menguruskan borang pernikahan…

Aku doakan setiap urusan yang mereka buat untuk majlis nanti berjalan dengan lancar, sebenarnya…ikutkan rancangan aku yang kena jadi pakar perunding….disebabkan masalah yang wujud, aku terpaksa lepas tangan.

Maafkan kak ngah dik, insyallah….kalau abang ngan sembuh..kami akan menguruskan apa yang perlu pada majlis perkahwinan berlangsung…

PS: sedih raya tahun nie, adik perempuan aku tak dapat cuti..kena berkerja hari raya pertama….jauh tu kat KL, kalau dekat sure aku hantar ketubap dan rendang ayam…..

6 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin said...

amin..jangan lambatkan benda baik.

kella said...

alaa... kita kat kl, tapi nanti balik kampung awal, kalau tak boleh kita wakil akak kan?

jgn sedih sedih ok..

happy sokmo!

( terima kasih kak ayu atas kata2 yg mbransangkan itu! really apprecited it! thanks so much! )

u know what?

i love u 2! 3, 4!

:)

ct_nurmarlissaa said...

taniah....jgn sedihh2..k..Selamat menyambut Raamadan n..Selamat HAri Raya..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

awe: insyallah, tapi sedih tau..sis tak dapat bantu seperti sebelumnya (pertunangan)..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kella

sedih sebab dia asyik tak dapat beraya ngan kami

semoga urusan majlis perkahwinannya berjalan dgn lancar..amin

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis ct

lama tak jumpa sis, akhirnya.

salam ramadhan jua