CITARASA RINDUAN

Friday, August 27, 2010

AKU BERLAKON NGAN FARID KAMIL -leh pegang, leh sentuh tu beb-



Aku berlakon ngan Farid Kamil?

Nak ker Farid bergandingan ngan aku?

kalau betul......................

Oh bangganya dapat berpelukan, bersentuhan…sure tidurku tak lama….

Tak lena asyik ingatkan bau badan si Farid Kamil tu….

Hahahahhaha……………….

Lawak jer, sajer nak main ngan FB nie hah….

Nak join sila klik sini…

http://apps.facebook.com/pasangan-artis/?ref=mf

PS: itu kalau..kalau betul?....dijauhkanlah…….tak rela pegang sana sini tubuh lelaki yang bukan muhrim…..


9 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin said...

uit...even dia jejaka idaman tapi tak kot nak wat macam tu..heheh

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

hahahah.......

adeh.....cuba awe klik kuiz tu, sepupu sis dapat mamak ali, adik sis dapat berlakon ngan zizan

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahah...awe dapat AZWAN hj ALI kak..lalalal...tak sanggup kak..amboi..amboi..hehe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

awe...

hahahha....amboi2.......(kuiz senyum malam2 tu....hahahah)

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahaha...kelakar kan buat kuiz kat FB..merepek tapi blh wat hilang stress

cikgu isza said...

eh.. nak cuba gak.. kot2 dapat superman..
ader ke?
hehehe..

cikgu isza said...

sekali Asyraf Muslim daa...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

awe

sesekali layan apa salahnya kan...hahahah...

kalau berkali-kali layan...adoi.....jgn percaya sangat..mengarut...hehehhe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam cikgu,
kalau superman...hahahahha.

sure ayu sanggup menceburi dunia lakonan

wow, asyraf muslim....hensom, bergaya tu.....