CITARASA RINDUAN

Sunday, August 15, 2010

JOM ORDER KEK SARAWAK.....YANG PASTI LEBARAN NANTI RAMAI KAWAN-KAWAN AKAN BERKUNJUNG KE RUMAH ANDA-

Kepada kakak-kakak, adik-adik, makcik-makcik dan nenek-nenek sekalian, lebaran kian menghampiri, ewah,..(rasanya baru sekejap tadi aku wish selamat berpuasa.....lalalallal)...untuk memudahkan korang jom kita beli kek sarawak..mudah ajer.....tak payah nak kotorkan jari-jari anda....

kalau yang rajin tu..gerenti buat 6,7 buah kek sendiri......tu tak leh nak komenlah....yerlah...macam CIK MAT GEBU kita, tak pun macam sis lin, azian, MAMAFAMI, sis yatie (dengar citer dah sampai malaysia.....berpuasa di malaysia), Ummi dan kekawan blogger yang rajin mengovenkan diri di dapur....

kalau yang jenis macam ayu nie hah!!!!!!!gerenti sibuk ngan perniagaan dan kerjaya....so apa lagi...jom kita beli secara online aje kek sarawak nie...bukan ajer tahan lama...malah menyelerakan..dan yang paling penting tak pening kepala......hanya di hujung jari sahaja....

TAK GITU ADIKKU CIKALI , moga-moga tempahan nie sampai lah ke tangan sis ya dik......courier by syarikat swasta lagi....Yang nak order tu, sebelum 24 hb ogos adalah tarikh akhirnya ya kekawan....

PS :tengah tunggu CIK MAT GEBU dan MAMAFAMI jual biskut raya........

0 ulasan: