CITARASA RINDUAN

Tuesday, August 17, 2010

AKU ADA KEMBAR-nak lihat wajahnya?-


Sebenarnya aku nak syer kat korang, yang selama ini aku mempunyai kembar, anehnya kami belum ditemukan....mungkin kami tak perasan yang kami bersaudara....kami duduk satu negeri yang sama...kami punya nama yang sama, ayah yang sama....namun hingga kini kami belum di temukan jodoh olehnya untuk bersua.


Kami temui jiwa yang sama, hobby yang sama,,,,selain aku minat bidang permotoran begitu jua kembarku itu..kami sama jiwa sama rasa, kalau aku suka meluncur 4x4 ke dalam kawasan yang berbukit bakau..kembarku lebih suka menumpang sahaja..maklumlah, kami masing-masing sudah berkeluarga,,menguruskan anak-anak merupakan sesuatu yang amat menguji iman kami....


Bila aku berumur 30 tahun, akhirnya kami disatukan di sistem sosial masing-masing....untuk korang ku persembahkan saudara kembar ku....

SITI RAHAYU ABD RAHMAN



PS: jangan tak percaya.....................

11 ulasan:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

wah kak.....
mmg ada iras akak ler..
nama serupa..minat serupa..
hope satu hari akak dpt jumpa ler ngan kak siti rahayu nie

EiJa ZaQuaN said...

wah ayu dpt kembar nama yg sama betol n punyai minat yg sama pulak tu..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

zana: sis pun terkejut...muka kami hampir sama...

memang tuhan temukan kami di FB

amin..semoga kami bersua....nanti jadi bersua sis akan uploadkan pic....

dieya said...

wow nama serupa dgn ejaan semua sama ke? amazing!

kella said...

eh..eh.. ada kembar la... biar betul ni!?

azila said...

pelik tapi benar..heheh

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

eija

sangat2 teruja bila kak ayu add ayu dalam fb,,,

ingat nama kami tak glamour...hahah

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

dieya

itu yang terperanjat,

kembar ayu add semalam, tapi aceppt lps maghrib,.

perasaan tunggu balasan dari dia macam lama sangat....

akhirnya....kami dapat berchating..

penantian yang amat mengembirakan

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kella

sungguh, kembar tapi bersaudara sesama islam....

heheheh

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

azila

itulah...pelik juga bila ada req. nama sebiji nama ayu...ayu ingat main2...

lihat profile dia...eik....kami duduk satu negeri....tapi, sekarang dia kat kl

raya nanti ada jodoh..sure kami jumpa..jom zla..jumpa sekali, jgn lupa bawa dslr BEN...hahaha

azieazah said...

Wahhh tak sangka ek AYU, leh juga jumpa yang sama tapi tak serupa macam tu.

Kalu dapat bertemu, wow leh cipta sejarah nih.