CITARASA RINDUAN

Tuesday, August 24, 2010

AKU NAK CUBA - HANYA RM 1,560.00 AJE-

Aku nak cuba yang nie satu malam ajer, kalau En zalie terlebih bajet...aku nak dia booking 3 hari 3 malam.....syok oooooo dapat tidur lelama....lagilah bulan posa.....(terus batal puasa aku...heheheheh)




kalau susah gak nak tempah, aku minta yang macam nie pulak, ala....murah jer RM 1,560.00 pakai duit nuffnang yang aku dapat tu......tak cukup?....ala....pinjam kat blogger pemes nun, Ben Ashaari..hahahahah


tapi, semuanya adalah angan-anganku, Insyallah mana tau kan.....akan bertukar ke reality......korang doakan lah yer, sampai gak satu ari kat hotel klass nun....lokasi.?...dekat jer kat Meilenwerk, Stuttgart, JERMAN.....hehehe

untuk info selanjutnya layan sini

8 ulasan:

penjejak maya said...

salam ziarah ke sini..

azieazah said...

Berangan bukan kena bayor pun.. hehehe

c-idah said...

ayuuuuuuu....
weii ape kabo?

thanks singgah ke blog ye..

amboi2 ko berangan punyalah baekkk!
haha...kalaulah cek abang dapat tunaikan ekkk...bahgianye hidup!
hahaha...

dah lama ko niaga kt situ ayu?

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

PM

terima kasih ya singgah sini

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis azie

mana tau satu ari ayu sampai sana kan?...

hahahahha..amin

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

c-da

windu kamu,..hehehehheeh

wei, aku sihat bebenor nie...makin montok, kalau en zalie tunaikan sure makin bertambah saiz dr L ke XXL..hahahhaha

aku dh 7 tahun ikut hubby, berhenti mengajor dan pegawai akaun dari kolej....

suka sbb ko pun sudi singgah sini

EiJa ZaQuaN said...

heheh..igt kan btol2 td..xpe la ayu..angan2 pun okey pe..eija pun selalu berangan jerk lebih..

semoga satu hari nnti kita dpt ape yg kita angan2kan ye..hehee..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

eija...
hehehehhe, terlebih anganku sudah..

tapikan, mana tau doa dibulan puasa...yahoo...