CITARASA RINDUAN

Thursday, August 19, 2010

Eik, Turun Secara Mendadak, Terkejut aku...

Apa? turun 29 kilo?...........biar betul?.......

Mulutku terlopong, tak kelip-kelip, tak puas hati…nak tengok juga bacaan kat timbang tu…..bila aku dekat ngan penimbang berat badan yang berdiri tak bernyawa depan mataku…akhirnya hujung tubir mataku mengalir air mata….

Eik puasalah…….tamo menangis, batal puasa tau…..tapi kan..nak buat macamana ini berita gembira…ini berita yang paling …paling gembira….

Itulah kenyataannya…..semasa dressing pagi tadi di klinik yang berdekatan, En zalie menimbang berat badannya, penurunan berat badan En Zali menjadikan satu hariku penuh dengan bunga-bunga cinta…

PS: aku ingat aku jer leh kurus?....

8 ulasan:

Lelord said...

cool...ok la tu ayu..pasni zalie leh maintain berat

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

insyallah....hope maintain lah berat bdn dia...

tapikan...mmg terkezut gile,,,

alhamdullilah, syukur

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

waahhhhh 29 kilo turun...??? macam mana tuh.. mau petua... huhuhuhu mau bagi hubby juga...

Lelord said...

ayu zalie leh jalan dh ek...x silap akak aritu macam kebaskan masa kat spital

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

mimie, tak ada petua..

Kesan dari bercuti di hosp selama 2 bulan jer,,

azieazah said...

AYU, 29 kg banyak tu...

Maaf nak tanya, sbb agak ketinggalan info.
ZALIE dah sihat ker? Bila ZALIE kuar spital...?

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis lelord,

dia memang belum boleh berjalan,skrg gunakan tongkat

kesan terlalu lama di icu. nak urut..pikir banyak kali sbb gouth

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis

dari 21 hb 6 my hb masuk hosp..

baru kluar 14 hb ogos,

dia sakit OSA, sleep anmia...now guna mesin cpax apabila tidur...

alhamdullilah, dari dia tak boleh angkat anggota badan, skrg dah boleh duduk, dan berdiri....