CITARASA RINDUAN

Friday, June 18, 2010

DAH PULANG...

Assalamualaikum...

selamat pagi jumaat.....hari nie awal gile aku bangun,.,,pi hantar kak long ke Lapangan Terbang Ismail.....kak longku dah pulang....sedih gak dia pulang awal...namun dah 3 hari dia Johor...sudah tiba masanya dia pulang ke Kuala lumpur semula untuk meneruskan kehidupan masing-masing..

Terima kasih daun keladi..esok-esok datang lagi...

Nie nak balik kampung sat...rindu kat mak dan abah....

Kepada rakan-rakan blogger mahupun rakan-rakan yang selalu berkunjung ke blog ku......aku sentiasa mendoakan kesejahteraan korang....ada jodoh...ada masa, kita jumpa lagi

Wasalam

PS: dah seminggu cuti jogging dan gym....(lemas anggota badan)

5 ulasan:

kella said...

hmmm.. balik dah diorang ye kak..
takpe panjang umo jumpa lagi.. :)
amboi rajin pegi gym ya! patut solid.. :)

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kella..

depa dah balik.....
nanti kalau ada jodoh kami ke kl...nak naik flight gak

solid?...belum lagi......1 tahun lagi kot.....nak solid macam awak gak

Lelord said...

akak pun balik kg gak...sumer ader nih

Lelord said...

akak pun balik kg gak...sumer ader nih

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis...
sedih..tapi faham....tk jadi ke kampung...pi hospital...