CITARASA RINDUAN

Monday, June 7, 2010

SEMOGA SEMUANYA BAIK.....


Assalamualaikum,...selamat pagi, hari nie hari isnin...aku sentiasa mendoakan kesejahteraan korang....bagi kawan-kawan yang masih bercuti..selamat bercuti..manakala yang bekerja aku doakan kalian sentiasa dirahmati bagi mencari rezeki yang halal untuk diri sendiri dan keluarga..

Malam tadi, aku tidur awal...tak dapat dinafikan satu badan menjadi penat...selepas isyak terus ku pejamkan mata...Umai tidur awal....itu yang membuatkan tidurku panjang..hanya dikejutkan jam 4 pagi....terima kasih Umairah, kerana menjadi jam pagi ibu.....

Aku, berharap kesihatan suamiku beransur pulih,. siapa yang tak meratapi kesedihan bila insan yang selalu kita peluk, berbantalkan lengannyasetiap hari dan melidungi kehormatanku masih dalam jagaan orang yang bertauliah

Begitu jua dengan abah mertuaku...ku doakan agar dia bersemangat dalam melawan penyakit yang dihidapinya....

Ini lumrah kehidupan, yang segar satu hari pasti layu...yang gembira satu hari pasti kesedihan...yang pasti kita perlu kuat dan tabah dalam menghadapi setiap dugaan dariNYA....amin

10 ulasan:

cheqna said...

salam kak...
semoga kedua kesayangan akak tu akan sihat
insyaallah..
be strong

kella said...

kak ayu! sama2 kita doakan yang terbaik ya kak..
kuatkan diri!
akak kena sihat,kena kuat, untuk jaga diorang, untuk kasi spirit akak untuk diorang..
InsyaAllah..
semuanya selamatnya! ok! senyum sikittt... :)

ct_nurmarlissaa said...

ermmm.semoga semua owg kesanyang ayu always in good condition....k....

lana leopard said...

moga dorang cepat sembuh.. moga ayu kuat dan tabah... InsyaAllah...

azian said...

kak ayu...
minggu ni sepatutnya sy balik johor...(berangan nak g umah CMG)
tapi kene g kursus lak hr jumaat dgn sabtu...
sy kene buat pemantauan praktikal kat kulai, bt pahat, bekok, segamat & muar...
kl ade rezeki, sy singgah kedai yer...hehehheeh

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

cheqna

terima kasih ats nasihat.....

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kella....

sedang senyum...terima kasih atas nasihatmu itu... i luv u

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis ct

terima kasih atas nasihat dan keperhatinan sis...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis aidil..

ayu nak kuat macam sis...terima kasih atas nasihat sis,..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

azian..singgahlah..

dengan senang hati..