CITARASA RINDUAN

Friday, June 18, 2010

BILA SI DIA MERAJUK (khas untuk yang dah berkawin)

(gambar tak ada kena mengena ngan entry..sajer buat hiburan)

Macamana nak buat kalau si dia merajuk?

kadangkala nak menangis gak layan si dia yang kuat merajuk....bila kita tegur dia buat tak faham...bila kita kata nak minum....si dia pun buat tak faham....

Apatah lagi kalau kita sorong air, di buat-buat tak nampak...eik.....susah kan kalau lelaki merajuk...

JOM KONGSI TIPS NGAN KORANG

  • Cuba korang letak surat khabar, tegur dia...sambil kata...abang nombor keter abang naik lah.............( sure dia cepat-cepat ambil surat khabar tu....kikikik....itu yang khas untuk si dia si kaki nombor yer)
  • Cuba korang hulurkan duit...sambil kata.....~abang nie amik duit buat beli sport rim baru~ wink..wink...sure berkesan...
  • Cuba korang yang ada anak tu,,.minta si dia ajak kita pi shopping...(mana tahu berkesan, leh lah surut rajuknya, si dia tamo ikut?...suruh anak korang sampaikan kat si suami..kata...korang pi ngan jiran sebelah, bujang...kikikiki...)
  • Cuba korang pakai lawa-lawa...sure si dia, pandang...dan tegur kita....(berkesan bagi si isteri yang tak biasa hias diri hari-hari)
  • Cuba korang buat sibuk-sibuk kat dapur....masak pizza atau roti...., mana yang tak reti memasak tu...pi buka blog CIK MAT GEBU. mana tau menjadi....hidang kat si dia...gerenti si dia hilang rajuknya.
  • Cuba korang kemas bilik tidur seindahnya....bubuh bunga segar, ganti cadar yang paling terbaik....ajak si dia masuk bilik...sure si dia.....paham......(nie yang tak faham tak tahu lah..)
  • Kalau si dia, tetap merajuk....last sekali...kemas beg...letak kat depan TV.....(gerenti ...si dia...tak jadi majuk....mana leh si isteri majuk, nak makan mana?..siapa yang nak buatkan air?
SELAMAT MENCUBA

PS: kalau tak berhasil gak, tu dah bukan namanya merajuk...tapi si dia tak sayang......


6 ulasan:

A-Y-I-E said...

Assalamualaikum
mengapa khas utk orang yang dah berkahwin saja makcik ayu oi...

ooops saya kata makcik ek...
hahahahhaha

sepatutnya orang yang belum berkahwin seperti saya ini pun harus kena tahu...

manalah tahu esok berkahwin...hihihihih..kan esok sabtu...

ehhh sabtu pun.. tak tahu tahun berapa... ahaks...

Oh yeah.. lagi satu...
saya nak salam sis..hahahha.. tapi kat sini xleh pulak hulurkan tgn...

Waalaikummussalam

ChiLaBaey's said...

Menarik tips tu tapi berisiko tinggi.... Hehehehe.... :)

kasih suci said...

tips yg bagus..hehehehe..boleh praktik ble dh kahwin nnt..hikhik

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

waalaikumusalam

ayie..ewah3x..gelar makcik eik...jaga yer, sis pulas telinga tu...

bijak-bijak permintaan untuk si pasangan yang bercinta?....

akan difikirkan.....

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

abang chilabaey`s

sajer2 kongsi info bila ayu tak ada entry

jangan ikut....memang besar risikonya..

hehhehehe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kasih suci

sah adikku..bakal mendirikan rumahtangga,,,

sis doakan satu hari nanti...amin