CITARASA RINDUAN

Friday, June 18, 2010

TAHNIAH NUR HAFIZAH ZAIDI





SYUKUR
KERANA SEPUPUKU BERPELUANG MELANJUTKAN PELAJARAN KE UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA
(SAUJANA MUDA PENDIDIKAN MATEMATIK)

  • Doaku, semoga beliau tabah dalam mengharungi dugaan ketika di sana
  • Kuatkan semangatmu....kerana kami sekeluarga doakan kamu sejahtera dari segi fizikal dan rohani
  • Semoga berjaya dan lulus dengan cemerlang..
  • Bakal jadi cikgu mate, senang sikit nak ajar Umai....(boleh gitu?)


PS: tahniah kepada aisyah dapat sambung study kat PUO, isni nie daftar....






4 ulasan:

kella said...

nama sepupu kak ayu cam adik saya, dan nama panggilan nya ialah 'ayu' :) kebetulan kan? heheheh..
anw, tahniah untuknya juga! :D

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam kella..

nama adik awak ayu kan?...
oh..panggilan..

terima kasih...masa sis studyt dulu2...nak sangat pi ke UKM..tapi tak layak...hampa.....

eqbalzack said...

tahniah buat sepupu tu ayu...
selalu pesan supaya jgn hanyut dengan campus life...byk dugaan dalam kampus ni...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam abang ee..

itulah dugaan di U...
ayu dah pesan tadi, time tengok status permohonannya..
kebanyakkan pelajar luar bandar bila ke bandar sure, kena kejutan budaya..
terima kasih

nanti ayu nak dia jadi mcm abang ee, master-phd

cikgu fiza...... dr fiza...