CITARASA RINDUAN

Wednesday, June 16, 2010

GAMBAR ANAK DYNAZ



(TERIMA KASIH CIKGU ISZA)


Assalamualaikum..

Hari tu aku buat entry tentang pelakon terkenal iaitu Dynaz yang udah bersalin, ada yang beri komen nak lihat gambar anak beliau......Akhirnya...permintaan korang tak dihampakan.....ada peluang nak syer ngan korang gambar anak perempuan beliau, comel kan baby Dynaz ada iras-iras ayahnya......

Terima kasih atas ihsan cikgu Isza yang syer gambar tersebut.....


8 ulasan:

dieya said...

ohhhhh so very chomellll!

Ain said...

lebatnya rambut....

chumelll.....

Cik Ct Fadzil™ said...

salam.. akak...., chumellnya ank dye................. sgt2 chumell.............. (^_^)

p/s ; maaf akak ct t'over lak.. hehee.. peace.. ;) wassalam..

kella said...

holo..hollo... chumel bangat!!!! gerram!... nak picit pipinya yg tembam itu.. :D

kasih suci said...

tomeinye...(",)

nabilah_2908 said...

eee...comelnya anak dia.... :)

Hye kak ayu...lama tk singgah sini..sorry..busy sikit.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
DI KALA INI

A-Y-I-E said...

bercerita pasal pelakon.. ingtkan dia nak bercerita pasal diri sendiri.. hahahhaha

mana la tahu sis dapat anak.. yahooo.. adalah peluang mengurat anak kamu hihihihih

cikgu isza said...

eh2.. nama kita ada lak..
kita pun ambil dari laman org lain.. takpelah kan.. kita kongsi lihat kecomelana anak Dynaz tu :)