CITARASA RINDUAN

Wednesday, June 16, 2010

SINAR HARIAN EDISI JOHOR SUDAH ADA DIPASARAN

Buat penggemar sinar Harian....kini akhbar kesayangan anda sudah berada di kawasan selatan mulai hari ini iaitu pada 16 jun 2010.

Oleh itu, kepada pembaca harian metro...apabila anda membeli akhbar tersebut pasti akan memperolehi akhbar sinar harian disisipannya..ia, ianya pencuma selama 3 hari iaitu dari 16,17 dan 18hb Jun 2010..Jom beli akhbar ini...kerana CITARASA RINDUAN bakal dipromosikan...

Jangan lepaskan peluang ini, Kita langgan akhbar Sinar harian setiap hari....pelbagai info berada didalam akhbar tersebut....bukan sahaja berita dalam Malaysia malah di Luar negara. Baru sebentar tadi, aku dapat memperolehi info tentang pelbagai pasaran perniagaan dari bentuk makanan, perkhidmatan dan lain-lain diserata kawasan Johor seperti di Semerah Batu Pahat, Kulaijaya, Kluang, Mersing dan lain-lain daerah Johor.


12 ulasan:

kella said...

glamer nya akak kita nie! suka! :D

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kella....

terima kasih....rajin adikku singgah ke umah akak...tq so much laling...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...
This comment has been removed by the author.
A-Y-I-E said...

sinar harian tu mcm akhbar harian ek?? huhuhuhuh

maklum la jarang baca surat khabar la...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

ayie


cubit karang.....yelah sinar harian tu macam suratkhabar yang lain...

edisi pontian pun ada....nak popular jom...beri kak maklumat yang bagus2...sure kak pi terjah (eik...macam wartawan pulak...)

azian said...

kak ayu...
waahhh waahhh, glamer la nanti citarasa rinduan...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

azian..

nanti singgah calling dahulu yer...

ct_nurmarlissaa said...

ermmm.....memudahan bertambah rezeki..cita rasa rinduan k...chaiyokkk

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam kak ct

amin.......

CITARASA RINDUAN.....
selalu rindu-rinduan..

kella said...

Kak ayu..mestilah rajin.. hari2 mesti datang umah akak tau.. akak ada ke takde ke .. kita masuk aje.. heheheh... ")

Lelord said...

pheeewettt...pasni leh la singgah kat citarasa rinduan
muahahahah setelah fofular di sinar harian

A-Y-I-E said...

terjah???
wow.. akak ni salah seorang crew nya ek??