CITARASA RINDUAN

Thursday, June 3, 2010

SIAPA NAK KENAL AWEKS IDAMAN AYIE?




ASSALAMUALAIKUM..selamat malam

Adoi...malam gini mataku tamo tutup....awat nie..alahai..gerenti siang tadi terlebih aktif sehingga puas ku golek ke kiri ke kanan..tamo tutup pula mataku..mengantuk pun tidak..macam-macam perkara dah ku buat..masih macam nie jua...

Pikir punya pikir,Risik punya risik..akhirnya baru ku teringat..yang aku kena buat satu entry tentang gadis idaman Ayie Johor...

Jom kawan-kawan sebelum (menantikan Ayie yang sedang penat...terus tidur malam nie..sure esok pagi..dia marah-marah pada kakaknya yang suka menyakatnya...)....... layan aweks ayie..jom...
>
>

<
<>
<

<
<
<|<

<
>
>
>
>
>
Tara...
semua dibawah adalah gadis idaman Ayie, namun puan yang bertudung dan kanak-kanak tersebut wajib di abaikan,...



AMACAM korang dah dapat sekodeng ke mana satu aweks pujaan si Ayie?................so...aku mahu lari..sebelum Ayie datang ke mari..kikikik

10 ulasan:

Roronoa Zoro said...

ayie.. sila tinggalkan yang baju pink untuk aku.. wahahaha..

Lelord said...

Zoro..yg baju pink tu arrr idaman kalbu dak ayie

Ain said...

ayie sedang dilamun cinta rupanya....

Siti Indrawati said...

sejak bila pulak ayu jd tukang mengkenenkan org nie?musykil3x?hehehe

A-Y-I-E said...

Ahhhh geramnya aku... sis ruhayu ni nak kena bom... boleh pulak dia sebut-sebut nama aku...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

zoro..

kikikiki,..
ambil yang tak bertudung lah.....
sebelah kanan...boleh

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis lelord..

bijak sungguh sis nie..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis ain..

ayie mmg sedang dilamun cinta...
tapikan...dia syok cerita ttg iman muda..terharu ayu....

ayie nie ikhlas orangnya

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

ct

sejak, ayu buka syarikat cinta oh cinta...dimana kah engkau,...........?

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

ayie


alamak, dia datang....
cepat2 cabut.............lari!!!