CITARASA RINDUAN

Sunday, June 6, 2010

AKU...TIADA ENTRY

(wajah aku 20 tahun akan datang..yang buat aku nak pengsan..gigi masih penuh di depan...kikikikik)


Assalamualaikum

selamat malam...seharian kat kedai...hari ahad katakan...ramai customer...(asyik ulang benda yang sama...atau aku ulang kat korang rutin yang tiada beza..sure korang dah malas nak baca)

Petang, layan jogging...pun rutin aku yang biasa....kedai-jogging-layan internet-tido...

Itulah rutin harian aku..sure korang dah hafal..

Kalau boleh nak gak ubah aktiviti..maklumlah tengah cuti sekolah...leh jalan2..makan angin (sure best kan..?...kan?..kan?.., Apakan daya...time cuti nielah leh kumpul duit banyak2 sikit....

Entah lah...korang doakan satu hari aku dapat ronda kat umah korang, paling tak pun dapat sekodeng sekejap kat blog korang...leh cuci mata...leh keluarkan komen a.k.a buah fikiran.. tambah ilmu..tak lah teperuk jer otak nie....

PS: aku, nak tidur awal..selamat malam...

15 ulasan:

A-Y-I-E said...

ohhh nak ubah rutin yea...

ha ni...

1)kedai
2)ulang alik kulai-pontian
3)layan internet
4)bersenam
5)makan-tapi jgn sampai gemuk
6)tidur-tetapi jgnla buat dirimu tu mcm seorang bayi pulak...

hahhahah

Nur Hawa Mohd Zin said...

gigi penuh selepas 20 thn akan datang palsu ke atau ori...hehehe....kehidupan mesti diteruskan dan semua akan menempuh alam itu...semoga kite sehat selalu..amin

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

ayie


alahai...bijak adikku seorang nie...

bab ni 6 tu kan.....sis tak leh ikut,..sbb umai malam2 gerenti meragam...ari2 tidur terganggu...sabor jer lah kan?...kan?

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

hawa

terima kasih hawa

yang pasti bab gigi tu kan,biarkan rahsia,...kiikikikiki

Lelord said...

uhuhuuuu bulu mata melentik lg tuh

Nur Hawa Mohd Zin said...

ada apa pada gigi? heheh....

JaJa'Z said...

jaja ada amik gak gambo gini..tungguuu tau..gambo jaja ngan en zack 20 thn akan dtg...tetap gebuuuu ahaksss

dieya said...

eh eh.. sekali tengok macam ramlah ram la! :-D

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis lelord..

wajib tu,,.,,lentik sana sini...hahahha

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

hawa

biarkan rahsia...hahahha

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

jaja

ayu tunggu entry itu...kikiki

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

dieya.

ramlah ram?.......wow...sure akan datang ayu stil ayu....kikiki

Nur Hawa Mohd Zin said...

tp kak..tak da beza pun muda ngan tua...hehe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

hawa,,,,

still sama ker?

horeyyyyyyyy

Peminat Katie Holmes said...

perg, lepas 10 tahun pun. bulu mata still lentik.steady lah.haha