CITARASA RINDUAN

Thursday, June 3, 2010

LAGENDA BUDAK SETAN


Sungguh ker novel Lagenda budak setan akan di filemkan...?

Dapat tahu pun dari blog ben Ashaari...terima kasih ben.....(walau ko tamo tengok...aku nak tengok gak..kikikikik)

Aku tak sabar nak menontonya, sebenarnya dah lama rasanya tak masuk panggung, dah dekat 9 tahun.... aku nak pujuk En zalie, menonton filem ini...Umai pun dah jalan 3 tahun, sesuai sungguh kalau aku bawanya ke panggung...kalau susah ngan ragam dan karenanya...aku kenalah tunggu DVD nyer...

Penulisnya dari seorang novelis yang amat aku minati di usia remaja,... Ahadiat....peeh...semoga citer yang difilemkan seindah dari novel tersebut..

Mudah-mudahan...hero dan heroinnya si lisa dan farid kamil....
apa-apapun..janji filem ini terbaik...dan semoga meletop..............boxoffice

11 ulasan:

BEN ASHAARI said...

ERK.. 9 tahun ? awat tak genapkan je 10 ? haha.. ben guwau je.. ajak la zalie nanti... kata ben suh gakkk.. ahaha... kim salam kat dia ek...

Roronoa Zoro said...

wahh.. harap2 jalan cerita dia x lari jauh dari yg dalam novel.. hehehe.

p/s : teringat kes dragon ball evolution.. jalan cerita berbeza..=P

A-Y-I-E said...

sorry ye sis..komen ini bukan utk entri ini.

Sis kata cikgu ajak ke rumah CMG???aduh.. jauh tu sis.Bukan tidak mahu sis.. tetapi petang sangatlah...

Mungkin hari lain kita dapat bertemu lagi.. Maaf ya sis

Lelord said...

daku yg membeso ngan novel2 ahadiat akashah. cam mau tgk tp tatau la darling mau layang ke idak

Lelord said...
This comment has been removed by the author.
eija zaquan @ sweetmama said...

wah ayu..lamanye 9 thn x tgk wayang..eija br 2 thn x tgk wayang pun meronta2 hati ni nak tgk filem LBS..btol2..mmg minat novel ahadiat masa zaman remaja dulu..huhu..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

ben

sajer suka yang no ganjil...

em....dah pujuk, risau kat umai aje nie...nanti ada shoot yang ~gitu2~ ...

budak2 mudah faham...kan..kan..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

zoro

kak pun harap jalan citernya sama

PS citer dragon ball kak lum pernah tgk?...jom awak sahut cabaran sis,,,,,pi kupas ttg filem tu

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

ayie

okey...sis faham.....

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis lelord

belum cuba belum tahu....try ler pujuk rayumu itu

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

eija

jom kita tgk.........................