CITARASA RINDUAN

Friday, June 4, 2010

JOHOR HUJAN LEBAT-AKU PULANG DENGAN KECEWA




assalamualikum..

sedihnya ari nie..kecewa apa yang diimpikan tak terlaksana..
Tak apa....kalau ada jodoh tak kemana, isyallah....dapat gak jumpa cikgu isza....

sebenarnya...aku nantikan gak kedatangan cikgu isza....singgah kat bandar...lepak kat danga bay sekejap jer....akhirnya...ujan lebat...peeh memang tak boleh jumpa cikgu isza semekar kasih jawapnya.

Sabtu dan ahad, gerenti customer ramai..gerenti tak ada peluang nak keluar ke johor...

doaku...semoga dapat bertemu juga...dan selamat pengantin baru kepada adik cikgu isza..semoga berbahagia..hingga akhir hayat..amin

nak ilangkan tension

8 ulasan:

A-Y-I-E said...

haaa??? tak dapat jumpa???sedihnya...

saya doakan sis dapat jumpa cikgu anytime yeah....

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

ayie...
sedih tau...eik..apa kata awak jumpa beliau...dia stay kat hotel dekat balai polis depo..

Siti Indrawati said...

ayu......ada jodoh boleh jumpa dia kat Pahang..hujan rahmat di hari Jumaat...syukur..

Siti Indrawati said...
This comment has been removed by the author.
ChiLaBaey's said...

Berhati2 ketika memandu.... Fokus pada jalanraya bukan pada keropok... hehehehehe... ;)

kella said...

hmmm.. takpe kak..
hujan tu hujan rahmat tu..'
ada rahmat disebaliknya...
panjang umur murah rezeki leh jupa lagi..:)
senyum ya!

Mat Gebu said...

salam ayu...
Tu lah kan bak kata orang2 cerdik pandai, kita hanya merancang Allah swt jua yang menentukan..macam kes hari ni.....hehe

Roronoa Zoro said...

oo.. nk jumpa cikgu isza? hehe..

selalu gak ek kak jumpa2 org ni.. hehe..

xpelah.. xde rezki nk wat cmne.. =p