CITARASA RINDUAN

Friday, June 4, 2010

SALAM..


Assalamualaikum...

Selamat pagi jumaat...penghulu bagi segala hari, semoga kita diberkati...amin
Kudoakan kalian sihat-sihat sahaja..... Sebenarnya, aku baru jer balik jogging..cuti 2 hari dari berjogging membuatkan badanku lemah....(risau gak kalau aku terjangkit cikgu jaja`z)...........kikikikikik, duk jauh pun aku leh terjangkit...jangan marah cikgu....semoga cikgu cepat sembuh....semoga dapat mengajar semula, amin

Ikutkan hari nie diawal perancangan nak berjumpa dengan cikgu isza...terlanjur dia ke johor atas urusan perkahwinan adiknya.....apa-apapun aku akan tunggu berita terkini dari beliau.... Betul kata Ben Ashaari,,,minggu nie minggu perjumpaan blogger...sangat-sangat terharu gak nie...mana tahu ada jodoh....kami bersua...amin

Okeylah..para sahabat, oleh kerana aku bercuti hari nie....Umai pun dah ku hantar kesekolah....ada kerja yang lebih penting harus ku tempuhi....misi itu.........kita tunggu entry akan datang

PS: dapat ke aku menonton wayang Cinta Budak setan????????????


2 ulasan:

kella said...

bagusnya dapat berjogg!
patut la kak ayu slimelim je tengok.. cun ayu.. hehehe.. (bukan bodek ya.. tapi realiti) :)

best ke agaknya citer tu kak?
kita cam tak minat sangat ngan pelakon lakinya tu.. hmm..lalala

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kella

aduh...sis slim....kikikikik

belum lagi....nanti slim betul2 baru layak.....

agak sis...LBS tu mesti best
bab pelakon tu....kita tutup mata..janji novelis AA yang tulis jalan citernya