CITARASA RINDUAN

Thursday, June 17, 2010

SELAMAT PAGI, ADA TETAMU




Assalamualikum...

selamat pagi khamis...maaf lah tak sempat nak update blog....sebenarnya....ada tetamu datang ke rumah...


Terharu dengan kunjungan ziarah mereka......sebenarnya tamo lah menyusahkan mereka,,,namun...mereka tetap datang ziarah..

Terima kasih kepada keluarga kak longku dengan anak-anaknya......walaupun mereka sibuk dengan urusan perniagaan dan menguruskan rumah anak-anak istimewa iaitu PERTUBUHAN KANAK-KANAK INSAN ISTIMEWA CEMERLANG (KICC) mereka sudi melawat kami.

Nasiblah mereka naik kapal terbang...kami tunggu di lapangan terbang senai,

TERIMA KASIH KAK LONG (JUNAINAH AB RAHMAN)


4 ulasan:

ct_nurmarlissaa said...

huhuhhuhu..seronokk kan...terima tetamu...i likess....

kella said...

tahniah kak ayu, kata orang.. kalau ada tetamu datang..murah rezeki.. kalau kita layan baik lagi murah rezeki kita kan.. tu yang rezeki kak ayu mencurah2 tu.. Alhamdulillah..

Zaidah said...

ayu...kirim salam akak ngan kak june yer...dah lama tak jumpa dia...windu rasanyer....

A-Y-I-E said...

aduh.. patutnya sis kena letak gambar di atas tu mcm ni

img src="url gambar" width="400"

jadi dia tak la melebar ke tepi...